Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webhotell med flere domener

Kazeem

Medlem
Hei

Jeg er ute etter webhotell jeg kan lagre flere domener på. De fleste jeg kjenner til lar deg kun ha ett domene pr webhotell, men jeg ønsker alternativer med de som lar deg bruke opptil 5-6 domener på ett webhotell. Vet blant annet at man får det hos web10.nu, men har litt blandede erfaringer med de.
 

Miriel

Medlem
På lunarpages kan du ha flere domener. Jeg er litt usikker på om de har noe begrensing der - men jeg har iallefall 2 domener på samme "konto"
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Trodde de fleste webhotell utenom domeneshop tilbydde dette jeg.

Om du ikke skal hoste noen større sider med tusenvis av UV dagen anbefaler jeg dreamhost.com. Jeg bruker dem selv til endel småsider (under 500 UV daglig) og nyoppstartede prosjekter. Er ofte litt bortkastet å putte masse penger i hosting før prosjektet er ordentlig på beina.
 

Gomlers

Member
For ikke å spamme hele forumet med alt jeg lurer på innen webhotell, så bruker jeg de postene jeg allerede finner, håper det er greit...

Noen som har noen dårlige / gode erfaringer med proisp - Webhotell og domene - PRO ISP
(Prøvd å søke, fant ingenting om dem her)
 

tulling99

Medlem
Jeg hoster 15 domener på en konto til 600 kroner i året hos Imhosted.com. Men etter at du skrudde av php i nesten et døgn vet jeg ikke om jeg vil anbefale de lenger.
 

tulling99

Medlem
Jeg hoster 15 domener på en konto til 600 kroner i året hos Imhosted.com. Men etter at du skrudde av php i nesten et døgn vet jeg ikke om jeg vil anbefale de lenger.

Dessuten er det skikkelig kronglete å hoste .no-domener der. Jeg har jo flere der, men det har gjerne tatt en ukes tid med flere mail til både uniweb og imhosted før det virker som det skal. (kjøper .no av uniweb, men bruker imhosted til å hoste).

Det fine er at jeg har 150GB bandwidth i mnd, og 12GB harddisk der. Hvis du har mye bildegallerier eller video trenger man jo bandwidth.
 

Knut

Medlem
Sikker på at det er hosten sin feil?
Kjøpte ett .no domene via Uniweb for en tid siden og det tok ganske mange dager før det var ok.
 
Topp