Web-TV. Hjelp!!

peterandrej

pensjonert moderator
Verdensmesterskapet i Snooker (rar biljard med stort bord) har begynt i Sheffield. Mesterskapet sendes LIVE på Eurosport og BBC. Problemet er at jeg ikke har Eurosport, og ikke BBC..

Begge kanaler har web-tv, men problemet er følgende:
1. Eurosport Player krever IE - som ikke finnes til mac. Eventuelt kan man bruke en windows-media-player-plugin til firefox - som heller ikke finnes til mac.
2. BBC krever britisk IP-adresse for sin web-tv.

--

Så...

Jeg trenger enten:

a) en web-tv tjeneste som ikke krever IE, og som sender snooker-VM. Trenger ikke å være gratis. Har prøvd med diverse p2p-streaming-greier, men disse leverte heller dårlig bilde. Noen tips om en brukbar tjeneste?

b) et godt tips om en britisk proxy-server som jeg kan bruke. De jeg prøvde var for trege. Så.. noen som har et tips om hvordan jeg eventuelt kan omgå BBCs krav om britisk IP-adresse?

peterandrej

pensjonert moderator
altså, kjerringa har en skikkelig dritt-pc fra packard bell som til nød kan brukes. men den bråker som et sant helvete. det er som en støvsuger. not kidding!

så er takknemlig for tips om gode web-tv tjenester. trenger ikke være gratis.

Gaasehud

Medlem
To tips som kanskje kan hjelpe deg, så verden ikke går under:
1. Installér ies4osx/
2. Finn et alternativ til HideMyIP som gjør at du kan operere under utenlandsk proxy, f.eks. storbritannia - for mac.

Har ikke mac, så ikke testet noen av delene - lykke til! :)

Topp