Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer å hyre SEO-hjelp

tulling99

Medlem
Budsjett: 1000 kroner per måned, inkl. evt. moms.

Jeg tror rett og slett jeg må ha flere lenker.

Får man i det hele tatt noe for denne summen? Og i såfall, hva?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hvor mye du får ut av dette avhenger jo mye av nisjen du opererer i. Er det en liten nisje kan du få gjort en del, men om du driver i f.eks reise, eiendom eller låne-bransjen ville jeg ikke forventet for mye.

Eller er det jo sånn at kvaliteten på linkene er vel så mye verdt som antallet.
 

picxx

Well-Known Member
1000 kroner tilsvarer vel noe slikt som 1-2 timers jobb, så en får jo det man betaler for.
Litt kommer jo an på den som gjør dette. Er det en som får gjort mye på liten tid kan du sikkert få litt igjen for det, men å bruke 1-2 timer i mnd. på linkbygging vil vel i det store og hele begrense seg ganske mye av seg selv.
 

tulling99

Medlem
Ja. Men kan noen si meg HVA er lenkebygger egentlig gjør? :p

Sender han mail til andre webmastere, liksom? Eller adder han lenkene i kataloger? Eller kjøper han seg et abonnement på bangbros.com for pengene mine, og tar seg en runk mens NOHANDSEO kjører i bakgrunnen?
 

Speca

Medlem
Budsjett: 1000 kroner per måned, inkl. evt. moms.

Jeg tror rett og slett jeg må ha flere lenker.

Får man i det hele tatt noe for denne summen? Og i såfall, hva?

I Norge får du ikke en dritt for dette. I utlandet, så kan man få mer. Søk på "virtual assistant" i google eller SEO VA, e.l. Men VA må du lære opp selv, og det er en fordel at du setter deg inn i hvordan man outsourcer dette. Jeg ga faen i dette de første gangene jeg outsourcet, og det jeg fikk var bare møkk, selvom jeg betalte i dyre dommer.
 
Topp