Vise sidebar i alle innlegg

Status
Stengt for ytterligere svar.
Søkte etter et av innlegga i bloggen min på Google her nå nettopp, og er ranka temmelig ok. Eneste problemet er at sidebaren ikke vises, og det er jo der jeg har reklama mi. Alt vises som normalt når folk kommer rett inn på hovedsida, der alle innlegga er nedover, sidebar er der etc, men hvordan kan jeg få sidebaren til å vises når en person bare finner en av artiklene mine? Jeg trodde sånt kom automatisk, men det gjorde det altså ikke. Det eneste som er der i tillegg til artikkelen er pil frem og tilbake under posten, for å bla til andre innlegg..

zapotek

Medlem
Se på index.php som er malen for hovesiden din (i noen svært få temaer brukes denne også på kategorier, arkiv etc). Her vil du legge merke til at du finner denne koden:

<?php get_sidebar(); ?>

Dette må være være med på postene på temaet ditt også (single.php).

Lykke til :)

Funka det, men nå er sidebaren _under_ posten og ikke på sida av.. Hehe ja jeg er litt grønn på akkurat dette. Posten er midt på sida, så det er liksom ikke plass til sidebaren.

Fikk ordna det, måtte endre på en narrow..

Nuhvel, nytt problem. Tar det i samme post, så jeg får samla alle noob-greiene mine på samme sted;

Webmaster tools:
"hxxp://mittdomene.org/comments/feed,404 (Ikke funnet),4 sider,18.05.09"

Kan ikke huske å ha rørt det der. Har jeg trykt på en knapp jeg ikke burde ha trykt på?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp