Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verktøy, føre stats over keywordplasseringer

tulling99

Medlem
Jeg ønsker å vite om det finnes et program som hele tiden kan si meg hvordan sidene mine rangerer på ulike søkeord.

Det er jo litt jobb å sjekke dette selv. Kanskje om programmet også førte statistikk i en graf elelr liknende, slik at jeg kan se om ulike tiltak har hatt ønsket effekt.
 

zapotek

Medlem
Etterhvert som Google fortsetter å gjøre SERPS mer og mer basert på den enkelte brukers søkehistorikk, hvor du søker fra osv., er slike verktøy en dårlig ide. (I tillegg hater G at folk bruker slike automatiserte tjenester.)

Bottom line: Du får ikke mer penger av å sjekke banksaldoen din en gang i timen, det er mye mer effektivt å jobbe. Bruk heller tiden på å utbedre innholdet og få flere lenker til de sidene / artiklene du ønsker å ranke bra på.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hele poenget med dette er jo å se resultater på jobben man gjør med nettsiden. Om man har gjort lite lenkebygging, men jobber en del med dette, hadde det jo vært interessant å kunne følge med på rangering for å se hva som fungerer og ikke.
 

zapotek

Medlem
Hele poenget med dette er jo å se resultater på jobben man gjør med nettsiden. Om man har gjort lite lenkebygging, men jobber en del med dette, hadde det jo vært interessant å kunne følge med på rangering for å se hva som fungerer og ikke.

Ja, men som jeg skriver over fungerer automatiserte verkøy dårlig. Bruk en nettleser uten cookies påslått i tillegg til scroogle.org.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Apropos scroogle.org. Har brukt denne en stund for å sjekke ranking, men når jeg bruker den, skifter linker jeg har trykket på farge for å indikere at jeg har besøkt lenken.

Jeg trodde litt av vitsen med denne siden var at dette blir slettet etter 48t, slik at man får reelle resultater uavhengig av om man tidligere har klikket på linken eller ikke...
 
Topp