Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verdien av et domeneNAVN!

Gnite_

Medlem
Jeg har en del dårlige domenenavn, som nevnt tidligere - men det er et jeg stadig får spørsmål rundt: lameous.com. Hvor mye tror dere dette kan være verdt? Jeg har fått flere e-poster om interesse, men er for n00b til å si hvor mye jeg skal ha for det!

Er det verdt noe i det hele tatt?
 

testdriver

Ha det bra..
Aldri hørt ordet før, men ser alle andre TLD-alternativene er ledige. Da er det nok ikke så mye å hente. Slå til på det første og beste når sjansen byr seg, hvis du ikke har lyst å lage en kul blogg hvor du henger ut lame kjendiser da. :)
 

Gnite_

Medlem
Du får stadige spørsmål rundt et domene hvor alle andre TLD er ledige? Da er det noe muffens. Ikke gå med på å betale noe for verdsetting el. lign.

Hva vil det si at alle andre TLD er ledige? TLD? Og hva mener du med at jeg ikke skal betale for verdsetting? Skjønner ikke helt hva du mener :(
 

Santo

Active Member
Hva vil det si at alle andre TLD er ledige? TLD? Og hva mener du med at jeg ikke skal betale for verdsetting? Skjønner ikke helt hva du mener :(

TLD = Top Level Domain.

Med at andre TLD'er ledige mener han at lameous.net., lameous.org, lameous.no, osv. er ledige.
 

paalh

Medlem
Hvis du vil annonsere siden din til salgs så anbefaler jeg deg å bruke Sedo til dette. De er veldig proffe og en av de største i bransjen for domeneoverføring.

Mvh
Pål Hetland
 
Sist redigert av en moderator:

Erlend

Medlem
Hvis du vil annonsere siden din til salgs så anbefaler jeg deg å bruke Sedo til dette. De er veldig proffe og en av de største i bransjen for domeneoverføring.

Mvh
Pål Hetland

Anbefaler Sedo jeg også. Men Pål, det er vel ikke nødvendig å lenke til nettsiden din for hvert innlegg? Det har du signaturfeltet til!
 
Sist redigert av en moderator:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Lameous brukes tydeligvis i sammenhengen "a super lame celebrity". Slike folk finnes det jo masse av, så da er det kanskje ikke rart at du får endel henvendelser :)
 
Topp