Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av bilder til nettbutikk

Stoppet

Banned
Jeg holder på å sette opp en nettbutikk og lurer litt på bruken av bilder på produkter. På de produktene jeg til nå har lagt inn har jeg kun brukt produsentenes bilder. Disse er ikke nødvendigvis alltid helt like i form og bakgrunnen som vises. Er dette et problem? Bør for eksempel like produkter i samme farge være helt like hvis en ser bort fra fargen?

Fint om noen kunne tatt seg et lite minutt og sjekket noen av bildene og gitt meg en tilbakemelding.
 

UN 1950

Member
Har sett igjennom alle produktene til dame og herre, synes bildene er helt innafor.
De eneste som skiller seg veldig ut og som jeg enten hadde tatt nye bilder av eller retusjert er herrelommebøkene. De som ligger på skrivebord med kaffebønner og drikkevarer rundt skiller seg veldig ut :p Det første jeg så var logoen på flaskene og det tok litt fokus fra de tingene du selger. Dette er tre bilder så det skulle være en smal sak å forbedre, til og med i Paint :p

Da vil også fremsiden se bedre ut, den ene lommeboka ligger under bestselgere og havner derfor på fremsiden.

Jeg åpnet siden i Google Chrome og hos meg er bildene tilknyttet " Free shipping" ol. grå. Oversettelse av teksten er også lurt men jeg regner med siden er under arbeid :)
 

Stoppet

Banned
Takk for tilbakemeldingen. Enig i det med lommebøkene. De tre tekstene og bildene under "Free shipping" er bare dummyinnhold for å se hvordan det evt. vil ta seg ut. Mulig jeg bytter denne seksjonen med produkter. Må nok i det hele ha flere produkter på fremsiden.
 

Stoppet

Banned
Se bort fra kategorien toalettvesker. Der må jeg ta egne bilder å legge inn. Bildene som ligger der nå er bare dummies.
 
Topp