Utvikling av MineSider.no

Bjørn

Domenespekulant
Ønsker å få utviklet domenet MineSider.no, men usikker hva slags innhold jeg skal ha. Har noen ulike ideer om hva jeg bør gjøre med domenet, men blir ikke helt enig med megselv. Mottar gjerne tips og råd hva innhold jeg burde ha på domenet! Hva mener du?

Bjørn

Domenespekulant
Faktisk ikke så dum ide. Vurderer en startside også, eller webside- og/eller blogg tjeneste... andre gode råd?

Bjørn

Domenespekulant
Kanskje enda mer en websidetjeneste, der folk kan få sine egne sider?!? eller?

Bjørn

Domenespekulant
har hatt 123hjemmeside i tankene faktisk, men har ikke klart å finne en bra cms-løsning der folk kan opprette egne sider med ferdige maler etc, og med både en gratisløsning og betalingsløsning (paypal?).. noen tips?

Nutz

Med lem
Ja, dette smaker helt klart en bokmerke-side/"startside", der brukeren selv kan administrere sine hurtig-linker til minste detalj, kanskje med med forskjellige layouts han kan velge ettersom hvilken enhet han logger seg inn med.

picxx

WF 09
Jeg synes rett og slett domenet ikke er særlig bra for branding.
Dette "bekreftes" vel også ved å søke på synonymer på engelsk, slik som f.eks. mywebpage, Mywebsites, mywebpages, mysites, mypages etc.
MinSide hadde jo vært et til dels mye kraftigere brandingsnavn til en side,
men når du først skal gjøre noe med dette tror jeg ikke jeg ville gått for en startside, i noen form eller farge, medmindre du synes det er kjempemorsomt å ruke en time hver dag på å slette spam som kommer inn.

Lag ett eller annet lukket system, fortrinnsvis hvor folk kan oppgradere eller må betale.
Skal ikke mange salg til før det faktisk lønner seg å ha domenet oppe.

Topp