Utkast på forside for Crenia

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Innimellom kundeoppdrag jobber vi i Crenia også med vår egen nettside. Her ser du hva vi har laget så langt:
CRENIA | HOME (NB NB NB: Dette er langt ifra en ferdig versjon).

Vi fant ut at vi ikke likte dagens farge og at blå egentlig er en veldig fin farge, så vi tok noen steg tilbake og laget 5 nye utkast til forside som jeg gjerne vil ha deres tilbakemeldinger på!

Her er utkastene:
Utkast 1
Utkast 2
Utkast 3
Utkast 4
Utkast 5

Va tycks?

hansson

Langveisfarende
Synes dette opplegget er meget vellykket. Har mest tro på den svarte toppen (utkast1) men med lenketypografien fra utkast 5. Pluss på headerbilde med gammelblå bunn med struktur (utkast 3), men med typografien fra utkast 5 (renere, klarere, lettere å lese).

Jeg har tidligere kommentert logoen på howitookit.com, og sagt at jeg synes den er ganske dårlig. Som der syns jeg at Crenia-logoen er det svakeste leddet på hele nettstedet. Symbolet er bare rart, og bobleskrifta ganske uelegant.

Ellers minner gul markering av brødtekst meg om en feil (i et Word-dokument typisk) eller et søkeresultat med uthevet ord. Ville kuttet ut denne effekten.

Ellers er dette godt jobbet.

Nutz

Med lem
Synes siden var fin, hadde nok aldri fått et så bra resultat selv. :)
MEN, blir det ikke temaet for "Barnslig", -i forhold til hva som leveres av tjenester?
Første som slo meg : Hvor er Professor Batltazar?

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Det første jeg tenkte når jeg så den nye siden var at slagordet har jeg hørt før!
"we create sucess stories online" sier Crenia, IXD.no sier "Vi skaper suksesshistorier online".

Topp