Utdanning i utlandet

flippflopp

Medlem
Hallo.

Jeg forsøker å lage min egen side nå!

Studere i utlandet | Guide til utenlandsstudier

Jeg har kjøpt et design ganske rimelig, men jeg synes ikke det ble så bra egentlig når jeg skulle bruke det. Surt å tape pengene, men man lærer så lenge man lever. Uansett, hva synes dere jeg skal gjøre; kjøpe nytt design eller ha dette jeg har nå?

Kanskje prøve å finne et gratis template... Men sliter litt med å finne et jeg likte godt. Synes også dette kartet var en litt kul detalj, men det var litt tungvindt også. Så kunne egentlig tenke meg å ha noe som var litt mer "low maintenance".

Den er ikke helt ferdig da, så vet ikke om jeg kanskje burde ventet med å legge den ut her, men ja, jeg vil ikke bruke mer tid på å legge ut innhold (er ganske tidkrevende med dette themet faktisk) før jeg vet at jeg vil bruke det videre.

Britta

stoffdronning
Huff, noen ser på meg! Disse øyene der oppe er jo ikke akkurat innbydene.
Og jeg forstår ikke i det minste hva slags tilknytting bildet har til studier i utlandet.

Med min bærbar PC-skjerm (Ok, den er liten, 11,3" e.l.) ser jeg ingenting av innleggene, bare headerbilde og kartet.
Utenom det liker jeg personlig ikke 'les-videre'-artikler, jeg leser for fort og for mye for at jeg har lyst å klikke meg videre for å se om artiklen interesserer meg, men det er vel smakssak. Jeg ville da heller foretrekke artikler som viser en liten innholdsoversikt og så kommer jeg inn i en hel artikel. Men dette er jo mer jobb enn å bare la være de første setningene synlig.

Hilsen, Britta

Kanskje hadde det vært greit å finne seg et godt 3D-kart som kan brukes som headerbilde? Kanskje med farget merke av de landene du har informasjon om?

Selve oppbygging av templaten synes jeg virker ok. Rolig og oversiktlig.

flippflopp

Medlem
Ja, headeren skal endres om jeg bestemmer meg for å gå for dette designet. Jeg er veldig usikker egentlig, og tror jeg ender opp med å velge et annet design. Det er nemlig ganske tungvindt å bruke denne templaten, så selv om jeg har betalt for den, så er jeg usikker på om jeg skal gå for den til slutt. Men takk for tilbakemeldingen.

flippflopp

Medlem
Tar gjerne i mot gjesteartikler om du har lyst å skrive noe! Tenkte å lage en post om det når jeg har fått siden indeksert i Google. Akkurat nå har jeg kun såvidt startet opp. Faktisk er siden bare noen dager gammel. Jeg har registrert meg på Google Webmaster Tools og Bing Webmaster Tools, og lastet opp sidekart med mer. Venter nå i spenning på fortsettelsen.

MobyDick

New Member
jeg likte den, men ville endret farge på "guide til utenlandsstudier". blir litt usynlig. jeg lager en reiseside om asia i skrivende stund, kanskje vi kan få til et samarbeid eller noe, har bra peiling på studiesteder i Kina..

Topp