Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Upopulære klikk

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
De gangene Adsense ikke har noen annonser å vise på sidene dine viser dem oftest annonser for sånne støtteorganisasjoner. Disse klikkene får du ingenting for. Du kan skru det av et sted i Adsense, husker ikke helt hvor. Har selvfølgelig skrudd av det for evigheter på min egen konto.
 

Sindre

Medlem
Ah, det har jeg ikke tenkt på. Visste ikke at klikk på veldedighetsannonsene "teltes". Men det forklarer vel saken. Noen artikler jeg skrev i slutten av mars har fremdeles veldedighetsannonser.. :)
 

Sindre

Medlem
@ Kenneth: Nope, har ikke skrudd av funksjonen. Eneste stedene jeg får opp blankt eller veldedighet er på de tre nest siste artiklene i mars..

Sånn har det vært siden jeg postet dem (skrev et innlegg om det den gang) - så det får jeg leve med :)

@ Brukernavn: Jepps, det kan jo også hende. Men kan ikke huske at jeg har fått etterbetalt provisjon før. Men, det merker man kanskje ikke heller, hvis man ikke følger med ;)
 
Sist redigert:

amaheath

Medlem
Ja klikk til 0 cent pleier vel å være ugyldige, har noen sånne jeg også når samme IP er mange ganger innom på kort tid. Kanskje google tror det er noen som prøver å lure dem. ;-)
 
Topp