Twingly

kongen

kongemedlem
Ser flere bloggere roser twingly og kudos. Hvorfor bruker bloggere disse tjenestene? Slik jeg ser det vil jo bloggene få bare søppeltrafikk (altså trafikk fra folk som kjeder seg og ikke har noe å foreta seg unntatt å slå ihjel tid). Denne trafikken kan jo umulig konvertere til penger! Eller???

skogtrollet

Medlem
Jeg har ikke testa ut hvor bra det konverterer. Men man får jo kanskje 2-3 faste lesere av 200 stykker som kommer innom. Det må jo være verdt strevet.

Det tar jo ikke så lang tid å slenge inn en lenke. Så selv om du ikke tjener mer enn en 50 lapp, må da det være grei ROI ?

R@ge

Kverulant
Kudostrafikk = så og si null nix og ingen ting i form av penger...

Men twingly pinger jeg jo til automatisk når jeg poster, så den kan jo forsvares uansett hvor lite den genererer i penger...

Men det er likevel den trafikken som genererer penger tror jeg..

Kudos brukere virker ganske allergisk mot å trykke på noen bannere :p

Ser flere bloggere roser twingly og kudos. Hvorfor bruker bloggere disse tjenestene? Slik jeg ser det vil jo bloggene få bare søppeltrafikk (altså trafikk fra folk som kjeder seg og ikke har noe å foreta seg unntatt å slå ihjel tid). Denne trafikken kan jo umulig konvertere til penger! Eller???

Jeg ser ingen grunn til å bruke dem. Blitt bannet ifra Kudos uten grunn og VG og Dagbladet og de andre mediene fjerner linker ifra sidene dems uten grunn. Så bortkastet.

picxx

WF 09
Du har jo selv valget mellom å bruke dem eller ei, så UP2YOU :D

Ja uten grunn.

På Kudos ble jeg banna på grunn av "Du har fått 6 kudos på fem minutter, du stenges herved for juks". Usaklig.

På VG fjerner de en helt relevant sak jeg linker til i artikkelen min. Usaklig.

Norske medier er så usaklige og tørr ikke å utfordre PFU til det ytterste, er det noe rart vi kun får servert dødkjedelige nyheter i dette landet.

Synes faktisk VG og DB som regel er altfor snille og altfor sjeldent fjerner urelevant dritt (ikke rettet mot deg da jeg ikke har sjekket siden din) - tror det kunne funket bedre om de hadde vært mye strengere.

Jeg gidder i alle fall aldri klikke meg videre - da det i 99.9% av tilfellene kun er noe møl.

Nei hvordan gjør jeg isåfall det? Det går bare ann å gi til seg selv en gang. Det gjorde jeg. 5 andre kudos fikk jeg av andre brukere.

clinton4

Medlem
...Slik jeg ser det vil jo bloggene få bare søppeltrafikk (altså trafikk fra folk som kjeder seg og ikke har noe å foreta seg unntatt å slå ihjel tid). Denne trafikken kan jo umulig konvertere til penger! Eller???

Nja.. Jeg vil jo tro at folk som kjeder seg/prøver å slå ihjel tid har lettere for å klikke på en annonse banner. Eller?

mon tro om ikke flere enn deg står i fare for å bli bannet om du blir bannet på det grunnlaget...

skeptisk til det gunnlaget jeg da :p

Ja helt latterlig. Mens andre, f.eks, Sindre fra Glabladet legger ut nyheter som ikke har noe med teknologi i den kategorien bare for å havne på forsiden av Itavisen, blir andre bannet fordi de legger ut populære saker. bullshit.

Topp