TV-annonsering

picxx

WF 09
Tenkte å bruke noen kroner på TV annonsering de nærmeste ukene.
Noen som har gode erfaringer, hvilke stasjoner, tid, etc...?

Alle tips mottaes med takk.

testdriver

Ha det bra..
Sikkert svindyrt, men vil tro at du har mange potensielle kunder foran TV-en når Slankekrigen, The Biggest Loser og andre slankeprogram sendes.

På den andre siden kan det jo godt hende at lavere pris gjør annonsering til andre, billigere tider mer kostnadseffektiv, til tross for lavere konvertingsgrad.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er det norske kanaler du vil annonsere på?

Sist redigert av en moderator:

xenimus86

Medlem
Har så vidt meg bekjent forstått at Discovery, N.G. og History Channel har gode priser. Og etter min mening er det en glimrende markedsførings-gruppe, da flere undersøkelser viser at de er "smartere", mer engasjert og har høyere konsentrasjonsevne enn drittunger som ser på Paradise Hotel på TV3.

zapotek

Medlem
Hadde egentlig vært fint med en sticky tråd med oversikt over ca prisen for tv annonsering (også radio for den saks skyld) til forskjellige aktører.

Kanal, tid og pris varierer vel ekstremt ut i fra hva du skal selge?
Jeg trenger ihvertfall den typen info om jeg skal kunne komme med noe som helst fornuftige råd. Har liten direkte erfaring, men studerer tross alt markedsføring.

Så... Hva er det du selger?

Erlend

Medlem
Kanal, tid og pris varierer vel ekstremt ut i fra hva du skal selge?
Jeg trenger ihvertfall den typen info om jeg skal kunne komme med noe som helst fornuftige råd. Har liten direkte erfaring, men studerer tross alt markedsføring.

Så... Hva er det du selger?

De fleste trenger den infoen om de ikke har Snåsamannen-evner :eek:

Topp