Synes ikke konseptet er godt i det hele tatt. Etter et WF-prosjekt med reisesider for noen år siden finnes det dritmange sider på norsk skåret over nøyaktig samme lest. Dette var faktisk et problem da jeg trålet nettet som en gal i sommer for å finne ut hvor jeg skulle bo i USA. Støtt og stadig ramlet jeg inn på disse sidene som ikke inneholdt NOE nyttig overhodet. Tekster skrevet på fire minutter etter samlebåndsprinsippet uten tanke på kvalitetssikring. Det var faktisk intenst irriterende å måtte prøve å unngå alle disse tullesidene fra dette prosjektet.
Det jeg derimot hadde ØNSKET var PERSONLIGE reiseerfaringer. Hvorfor lager dere ikke sider om steder dere faktisk har besøkt og som dere vet masse om? Og hvorfor nisjer dere ikke dette området? Jeg skulle f.eks bo like ved Rockefeller senter i New York. Da var jeg helt ærlig veldig ute etter reiseskildringer fra akkurat DETTE spesifikke området. Spisesteder, hoteller, gangavstand til Broadway, gangavstand til Subway, kriminalitet, trafikk, hvor er det enklest å stoppe en drosje, osv. Dette finnes det INGEN sider om, fordi alle lager generelle sider av typen "USA er et spennende landsom passer hele familien".
Gi meg innhold jeg ikke finner på Wikipedia og Tripadvisor!