Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger tips - Chickelacke og Bummelacke

Jeg trenger både Chickelacke og Bummelacke, men hva er det? Forslag mottas med takk!


Eneste regelen er at det ikke kan spises og det må ha en eller annen form for bruksverdi blant den kundegruppen som kan tenkes å assosiere seg med disse to produktene.
 

picxx

Well-Known Member
«Chickelacke» er navnet på et rop som synges under den norske russefeiringen. Det er basert på et dansk oppklaringsrop og ble første gang hørt i Oslo i 1934.

Teksten er:

Chickelacke, chickelacke, show, show, show;
Bummelacke, bummelacke, bow, bow, bow.
Chickelacke, bummelacke, jazz bom bøh;
Julekake, julekake, hjembakt brød

======================================

Vill gjetting:
chukkelakkis= mus (ikke data nei)
bummeklaris= rus (ikke med to s'er nei)
(beklager stavefeil...er ikke stødig i dansk ;) )
 
Hadde håpet på noe litt bedre fra gjengen her enn klipp-lim fra wikipedia.. Vær litt kreative nå, dette er ikke noe Google kan gi svaret på. :)
 
jeg er nok ikke alene om å være litt forvirret over hva du ønsker og hva du prøver å komme frem til.. kanskje greit med litt mer informasjon? hva og hvor skal du med dette?
 

picxx

Well-Known Member
Hadde håpet på noe litt bedre fra gjengen her enn klipp-lim fra wikipedia.. Vær litt kreative nå, dette er ikke noe Google kan gi svaret på. :)

Du kan ikke komme med en tredjegradsligning hvor X=?
Nytter ikke det Biz.
Skal du ha noe annet enn et tenkt svar bør nok X være noe annet enn ?
(gutta og jentene her inne er ikke kunstnere, de er strateger)
 
jeg er nok ikke alene om å være litt forvirret over hva du ønsker og hva du prøver å komme frem til.. kanskje greit med litt mer informasjon? hva og hvor skal du med dette?


Heter ikke denne kategorien "Generell snakk og svada"? Hva og hvor jeg skal er ikke relevant i denne sammenhengen..


Vi har de funky trendy produktene Chickelacke og Bummelacke, og oppgaven er å si hva de er for noe, hverken mer eller mindre.




Chickelacke er sko.
Bummelacke er hot pants.

Bra forslag! Det kunne det godt ha vært :)
 
Topp