Trenger theme!

Erlend

Medlem
God kveld!
Jeg har nettopp installert Wordpress på nettsiden min, og har akkurat begynt letingen etter et theme. Jeg trenger litt hjelp til å finne et theme, så jeg håpte at noen her kunne være behjelpelig med å finne det perfekte theme.

Siden min skal være om et bestemt fotballag i England, og fargen på themet være rødt. Jeg har ikke så mye greie på dette, derfor spør jeg etter hjelp her. Jeg ser helst at det er gratis, men jeg betaler gjerne en liten slant om jeg er fornøyd.

picxx

WF 09
Hvis du likevel er gira på å betale noen slanter, hvorfor ikke få noen til å mekke et skikkelig theme til deg, etter dine spesifikasjoner?
Enkelt theme vil neppe koste deg mere enn rundt $50.
Skal du ha en norsk utvikler, med spesialtilpasninger må en fort begynne å se på femsiffrede beløp, men neppe nødvendig for deg vel?

Erlend

Medlem
Hvis du likevel er gira på å betale noen slanter, hvorfor ikke få noen til å mekke et skikkelig theme til deg, etter dine spesifikasjoner?
Enkelt theme vil neppe koste deg mere enn rundt $50.
Skal du ha en norsk utvikler, med spesialtilpasninger må en fort begynne å se på femsiffrede beløp, men neppe nødvendig for deg vel?

Det har du rett i, det er neppe noe for meg :p

Det finnes så mange forskjellige themes der ute at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne letingen. Jeg er ikke ute etter å betale flere hundre kroner for et theme nå med det første. Har kikka litt rundt og funnet et interessant theme jeg vil se nærmere på.

Topp