Trenger råd

Anny

New Member
Hei :) Jeg har en ide til en app som jeg har veldig tro på! Vil veldig gjerne at den skal utvikles både for de jeg trenger den selv, men også for de det hadde vært spendene og være med og utvikle den.

Er ikke så flink i programering :( så inser at jeg ikke har sjanse til og utvikle den alene. Lurer derfor på hva som er lurest og gjøre for og få hjelp? Kunne godt investert litt for og få den laget, men har ikke sånn ubegrenset med midler. Som sagt så har jeg veldig tro på denne idéen, og væt at det er et marked for den.

Er det noen som har forslag til hvordan det ville være lurt og gå frem?

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
1. Skriv ned det du vet, lag en powerpoint som beskriver hva som skjer etc.
2. Er noen interessert i å høre forslaget, få den til å signere en non-disclosure agreement.
3. Ikke let etter noen som har tid-eller-penger OG kunnskap, men let heller etter noen som har penger. Lei så noen som har kunnskap.
4. Tenk over hvordan du skal tjene 25.000 kroner med appen. Det kan godt være det er det du skal ut med for å få lagt den.

Anny

New Member
Takk for svar :D

Hvis jeg har pengene, hvor kan jeg finne en programmerer? Håper på og betale kun for selve programmeringen og gjøre alt forarbeid med brukertesting og slikt selv. Hva er det lurt og se etter når man skal finne noen og jobbe med?

Hvordan bør man gå frem for og undersøke markede, har lett etter en lignende app men ikke greid og finne en. Samtidig som jeg vet at målgrupen er stor. Finnes det noen lur måte og gjøre grundigere undersøkelse på?

Topp