Trenger råd

Bini86

New Member
har aldri spilt inn noe som helst før, bare freestylet uten beat. Jeg har lagt ut lenke på urørt, men vet ikke om jeg fikk det til. Jeg kan ingenting om redigering heller, og gjorde det ganske amatørmessig på audacity for første gang... spytta rett på mobilen... men prøvde meg ihvertfall.

Har du tips til hva jeg kan gjøre bedre? Jeg er ikke flink, bare lurer på om jeg har potensiale?
Kvaliteten er som sagt veldig dårlig, sett bort ifra det, hvordan var det? Deltar i en konkurranse hvor de er ute etter POTENSIALE.

Setter utrolig pris på tilbakemeldinger fordi jeg er LOST.

NRK P3 Urørt

Tonny Kluften

Administrator
Budskapet snakker for seg selv, det er jo viktig at sånne budskap kommer frem så det er bra du legger det ut på urørt. For meg som ikke har peiling på eller interesse for rap så hadde jeg ikke giddet å kommentere hvis det ikka var for at budskapet er veldig sterkt. Men ja, du engasjerte meg så det er bra ting med låta di. Det høres ut som at du mener det du rapper og det er alltid en god ting.
Hvorfor bruker du ikke navnet ditt?

A

aabbcc

Guest
Stoppa veldig brått, var det hele sangen du hadde lagt ut (28 sekunder)?

Synes det høres lovende ut jeg. Godt å høre musikk med budskap og rappinga høres jo bra ut. Lydkvaliteten er så som så, men det er jo det enkleste å rette på.

Bini86

New Member
Det stoppa brått fordi det var første vers (eller del av første vers).

Jeg har skrevet noen lyrics i biografien, også litt forslag til lyrics til neste vers.

Det er til en konkurranse, så er ikke sikker på om jeg skal skrive en hel låt eller bare et vers, tipper det bare er vers siden de er på utkikk etter potensiale og nye stemmer blant jenter i Norge.

Det er selvfølgelig tema som er viktigst for meg. Hadde ikke tema vært det så hadde jeg ikke hatt så mye kraft i stemmen som jeg har her. Da hadde jeg blitt usikker isteden (selv om jeg er litt usikker enda.)

Det skjedde en feil, jeg brukte en annen sin bruker. Derfor står ikke mitt navn der. Håper det ikke har noe å si.

Blir glad for å høre at folk som ikke synes noe om rap ble bittelitt fenget ihvertfall.

Topp