Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Trenger litt Adsense hjelp igjen!"

Hei som Dag-frogner her på wf. så vil få til adsense kontoen igjen min grunn var fordi siden var for rotete og den forrige mailen hadde adsense på klarte jeg og slette Kontoen med Adsense på nå søkt på nytt så fungerte ikke i mellom men så det ordnet seg for Dag F. så har overhodet ikke gitt opp håpet. Nå skal registerte den på en bloggr.no blogg imotsettning til blogg.no så er ikke designet rotete og stapp fullt av reklame:) så satser på denne går igjennom men trenger hjelp med og registere en NY Konto så trenger noen kan registere den på og vis får inntekt på siden min så bare sender du via. Paypal.com eller noe sånt:) Også fortrekker Jeg og ha en som er litt tilgjengelig på mail som Jeg kan kontakte og sjekke hvor inntekt har på bloggen:)

Noen som er keene? PM eller mail: JonasPhilipeSvendsen@gmail.com

Tenkte også og tilby en liten banner på siden av bloggen eller eventuellt vis folk vil ha reklamen på min vms-tv-kanal. da sender Jeg ut snutter til mange følgere:) Ta Kontakt Please savner Adsense:(
 

Bjørnar

Gründer
Ser ut til at det er blitt en gjenganger her på WFmed folk som har stengte kontoer. Aner jeg en forretningsidé? :)

Lykke til Jonas! :)
 

looper

Medlem
Skulle gjerne plassert for deg men risikoen for at du kommer til å klikke som en full kanin stopper meg. Men du kan jo putte opp litt affilate annonser ;)
 
Topp