Trenger innlegg på ny artikkel side.

Alexiuz

Medlem
Denne siden er helt fresh out of the factory og trenger (bl.a.) innhold. Om det er noen som vil skrive og legge inn artikler hadde det været supert! Du kan legge igjen maks 3 eksterne linker per artikkel og i tillegg kan du legge inn 2 linker i "om deg" boksen på profilen din. Denne vises kun på profilen din som blir linket til på hver enkelt artikkel du skriver.

Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Registreringen fungerer ikke.
Og "For å skrive innlegg må du være innlogget. Har du ennå ikke en bruker på Skriverier.no kan du registrere deg helt gratis. Det tar bare to minutter og alt du trenger er en gyldig e-post adresse. Klikk her" peker til en side som ikke eksisterer.

Før publisering: testing,testing og atter testing...

Alexiuz

Medlem
Beklager, og takk for tipset! Skrivefeil i urlen der. Er i orden nå. Registreringen funker, men er ikke noen redirect etter knappen er klikket. Er fortsatt fler feil som jeg er klar over igjen å fikse også, men tror det skal funke å legge inn innlegg og redigere de nå.

Alexiuz

Medlem
Godt spm.. Beklager det, igjen, er visst en del ting jeg må gå igjennom her. Fint hvis du kan slette tråden så kan jeg heller poste igjen når jeg har sett nærmere på alle feilene..

Alexiuz

Medlem
Det er veldig vanlig ja. Ser ikke stor verdi i masse copy-paste innhold fra andre nettsteder. Unike innlegg gir også mye bedre link kvalitet ut fra siden.

picxx

WF 09
Det er veldig vanlig ja. Ser ikke stor verdi i masse copy-paste innhold fra andre nettsteder. Unike innlegg gir også mye bedre link kvalitet ut fra siden.

Det er ikke snakk om copy/paste fra andre netsider når du driver en artikkeldb, det er snakk om duplisert innhold fra andre artikkeldb.
Godtar du ikke at brukerne sender inn til opptil flere artikkeldb samtidig, med samme innhold, på norsk, vil du oppleve en evig innholdstørke medmindre du bruker ganske store summer for å markedsføre denne siden din.

pleb

Medlem
Ikke noe offence, men det der er en helt drøy og latterlig policy på en norsk artikkeldatabase. Ber om å ikke få brukere.

Nå skal jeg ikke si at jeg ikke noen gang kommer til å skrape sammen et eller annet når du en gang får fikset alle feilene på siden din, men jeg foretrekker nok andre som sammendrag og webartikler med et OK tilbud til brukerne sine.

Topp