Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp

adeneo

Medlem
Du trenger ikke nødvendigvis "koble" til et mail program, men PHP må ha et mail program for å sende e-post. På alle standard webhotell og de fleste WAMP/LAMP greier til lokal testing så virker dette normalt slik det skal ut av boksen, jeg bare svarte på spørsmålet ditt om det var nødvendig med en mail "server" osv.

Domeneshop har en CGI løsning hvor du kan sende mail til deres CGI script (med adressen: http://www.domeneshop.no/cgi-bin/mailto.cgi ) som videresender mailen til den adressen som angis i kontrollpanelet til webhotellet, er det denne løsningen du bruker ?
 

chrisern

Medlem
Han fyren som jeg kjøpte scriptet fra sa bare at jeg trengte å fylle ut ønsket mail mottaker i ett felt i php.index filen så skulle alt fungere. men det gjør det ikke:( jeg bruker ikke CGI script på domeneshop. men hvordan setter jeg dette opp??
 

chrisern

Medlem
jeg leier bare domene fra domeneshop.no. men ønsker veldig at den script filen skal fungere som jeg ønsker. Kan du forklare hvordan jeg skal sette dette opp. jeg hoster hjemme siden hos meg selv.
 
Topp