Trenger hjelp til å lage toppliste på siden min!

Stinemoor

New Member
Jeg ønsker å lage en blogg toppliste på en nettside som jeg holder på å lage! Det jeg tenker da er at brukere må legge inn en knapp på sin nettside for å kunne bli oppført på topplisten min. Jeg lurer derfor på om noen har peiling på hvordan jeg kan lage en slik liste? Jeg bruker wordpress og har leitet eter plugins der, men jeg blir ikke noe videre klok.

Noen som har peiling på dette? Setter pris på kjapp tilbakemelding ;)

selbekk

Medlem
Vet ikke om det finnes noen plugin, men det hørtes ikke ut som en vanskelig greie å lage:

En litt teknisk beskrivelse du kan instruere noen for å utvikle:
- Du har en databasetabell med et JSON-API foran som tar imot stemmer fra knapper rundt om på websider.
- Så kan du lage en plugin på selve wordpressinstallasjonen din, som parser disse dataene og lager en topplistetabell for deg. Voila =)

picxx

WF 09
Du kan sikkert benytte GD star rating for selve listen, men maa nok faa noen til aa kode til en slik referrerknapp om du skal ha det i tillegg.
Ellers kan du jo benytte Aardvark Topsites PHP - A Free PHP Topsites Script som er gratis, men som du sikkert maa ha litt hjelp til om du skal implentere det i wordpress' adminpanel.

Topp