Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger du bilder til nettside, brosjyre el.lign?

metallian

Medlem
Jeg selger bilder til en fornuftig pris innenfor områdene natur/landskap, friluftsliv og sportsfiske. Særlig innenfor sportsfiskegenren har jeg et meget godt utvalg- både av utstyr, fiskesituasjoner, fisk osv.

Har solgt bilder i flere år, både til nett og ikke minst turist/infomasjonsbrosjyrer-også vunnet flere fotokonkurranser. (Ikke markedsført meg aktivt, jungeltelegrafen har skaffet salg).
Ta kontakt på PM om du ønsker link til tidligere solgte bilder, konkurranser, eksempler eller annet.

Selvsagt får du faktura , men betaling i form av samarbeid på nettsider kan gjerne diskuteres.

Et par kjappe eksempler:
1322953194_0f242d848e.jpg


1328432003_fdb6a93aa0.jpg


1473117806_bfd0100890.jpg


2154636550_7aca3a1d1e.jpg
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Flotte bilder :)

Skal ha dette i bakhodet i fremtiden ;)
 

metallian

Medlem
For de bildene som havner på egen eller andres vegg er prosedyren såher:
1.LAg 3-5 eller flere varianter av bildet, det er ikke alltid printen blir helt lik din skjerm- greit med altarneativer over/under lys/fargevalg.
2.Send til anerkjent firma f.eks JP for utskrift.
3.Lever til proff rammemaker- koster noen hundrelapper men dette holder i tiår, kontra IKEA-rammer og lignende.

Litt usikker på om det var dette du spurte etter?
 

metallian

Medlem
Legger ut noen eksempler til- jeg kan som nevnt godt ta gode innlinker i betaling for vanlige bilder (jeg har noen "grombilder" jeg begrenser bruken av men det er få) så vær ikke redde for å sende en PM med forespørsel om dere er på jakt etter bilder til en nettside. Jeg har flere sider som trenger innlenker så relevanse for link skal no ordne seg.

3263230535_f8ede6dfc7_b.jpg


1886221594_74158c5773_o.jpg


Jeg kan også ta makrobilder av ting jeg har liggende i huset om noen skulle trenge noe sånt til en artikkel eller noe- bilder av kniv,lighter,tommestokk,kulepenn etc- bilder av denne typen- (jeg er ikke makroekspert så en innlink er ok betaling for den halvtimen jeg bruker på noe sånt)

2201775677_92965ae51a.jpg


44765_s.jpg
 

metallian

Medlem
Ble minnet på denne tråden av diskusjonen rundt kjøp av bilder idag- betingelsene gjelder fortsatt, for de fleste bilder kan vi bli enige om en innlink som betaling, og den trenger ikke ligger på forside/hovedside-vi blir nok enige :)
 
Topp