Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Treg oppdatering i Joomla?

oddbjoro

Medlem
Mulig tittelen ikke helt beskriver problemet mitt.

Det som skjer, er at når jeg skriver en ny artikkel,. trykker apply eller save.
Så skal jo normalt sett denne artikkelen komme på nettsiden med engang. Iallefall
gjorde den det tidligere, men nå den siste tiden, kan det gå opptil 5 min før den blir synlig.

Kan det være noe jeg har klikket borti av innstillinger, eller noe som har "hengt" seg opp på webhotellet?

Jeg vet jeg var inn i Global Configuration for en tid tilbake. Klikket på Cache = yes(for å teste noe). Men har satt den tilbake til no.

Tips mottas med takk! :)
 

oddbjoro

Medlem
jepp...det trykket jeg gjorde med cache=yes, gjorde jeg forsåvidt så langt tilbake som i oktober også... :)
 

oddbjoro

Medlem
ja, klokkeslettet er riktig.
Laget nettopp en ny sak, og det gikk ca 5 min før den havna på sida(spesielt irriterende) er det jo om man holder på med en sak hvor man kanskje må gjøre en endring, se hvordan den blir, og så evt endre på nytt igjen...tar litt tid.. :(
 

pluto

Medlem
Har samme problemet på en joomla side. Var en gang inne å tukla med cachen, men har tatt det tilbake til standard.

Fortsatt tar det litt tid før artikler på den siden blir oppdatert..har ikke gidda å brukt mer tid på det, bare godtatt det ;)
 

oddbjoro

Medlem
Nesten som det kan virke som en svakhet i Joomla da?
Gjelder bare 1 side for meg og, men var ekstra irriterende igår, når jeg skulle legge ut 4-5 saker :)
 

oddbjoro

Medlem
Aha! Fant feilen. Iallefall hos meg. Det er en System-Cache plugin som også ble enablet, den gangen jeg slo på cachen i system konfigurasjonen.

Når jeg nå disable den pluginen, så funker alt som det skal ser det ut til.
 
Topp