Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trademark.

OldHP

Medlem
Jeg har nettopp kjøpt meg apolloreiser.com , er det ulovlig å bruke domenet til å overføre folk til apollo? Har jo lagt til reiser.com og om apollo ville hatt navnet hadde de nok kjøpt det lenge før. Forresten, kan man bare søke etter programmer på tradedoubler om man har nettside eller kan det gå å søke bare med domene?
 

kongen

kongemedlem
Jeg har nettopp kjøpt meg apolloreiser.com , er det ulovlig å bruke domenet til å overføre folk til apollo? Har jo lagt til reiser.com og om apollo ville hatt navnet hadde de nok kjøpt det lenge før. Forresten, kan man bare søke etter programmer på tradedoubler om man har nettside eller kan det gå å søke bare med domene?

Tror du bør holde deg unna trademarkes i domener men du kan jo spørre de.

Hvilket aff.nettverk har Apollo?

Hvilke reiseselskap finnes i aff.nettverk for tiden?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Avgjørelsene fra domeneklagenemda for .no domener er tydelige på dette område; selskaper på den størrelse tillater vanligvis ikke 3. part å ha såpass mye innflytelse på varemerkene sine, så tillatelse får du neppe.
 

Kassimaja

Geocacher
Spørsmålet er vell heller om dem gidder å gjøre noe med det. Apollo kan ikke bruke domeneklagenemda på .com domener. Siden du sender trafikken til dem skal du ikke se bort fra at du slipper å bli dratt inn i rettsvesenet for det der.
 

OldHP

Medlem
apolloreiser.no videresendes til et web hotell og ser ikke ut som selv de har fått problemer.
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
nei jeg bare videresender til adsense. Tviler på at apollo tar meg inn som partner bare pga et domene.
 
Topp