Trøbbel med Wordpress Dashboard

muffins

Medlem
Samme skjedde meg en gang tidligere under oppdatering av Wordpress.

Ting løste seg ihvertfall for meg ved å oppdatere alle kildefilene til Wordpress på serveren.

Eggan

medlem
Edit: Var visst litt sen, men bra det løste seg!

Det er tydeligvis flere med dette problemet.

Foreslåtte løsninger: (etter det jeg mener er prioritert rekkefølge, hvis 1 ikke virker, gå til 2 osv..)
1. Laste opp mappen WP-admin på nytt
2. Laste opp WP-includes
3. Skrive over filene i hjemmemappen

Mellom hvert steg må du slette mellomlageret i nettleseren ved å bruke CTRL + F5.

Noen har visst opplevd at det fikser seg selv, så er visst noe "magi" inne i bilder :p

zapotek

Medlem
Samme skjedde meg en gang tidligere under oppdatering av Wordpress.

Ting løste seg ihvertfall for meg ved å oppdatere alle kildefilene til Wordpress på serveren.

Jeg har sluttet med å bruke "oppdateringsknappen" i adminpanelet. Mye mindre krøll om man oppdaterer manuelt.

TorsteinO

Art Director & grunder
Edit: Var visst litt sen, men bra det løste seg!

Det er tydeligvis flere med dette problemet.

Foreslåtte løsninger: (etter det jeg mener er prioritert rekkefølge, hvis 1 ikke virker, gå til 2 osv..)
1. Laste opp mappen WP-admin på nytt
2. Laste opp WP-includes
3. Skrive over filene i hjemmemappen

Mellom hvert steg må du slette mellomlageret i nettleseren ved å bruke CTRL + F5.

Noen har visst opplevd at det fikser seg selv, så er visst noe "magi" inne i bilder :p

Enda enklere løsning: Slett alle filer og mapper bortsett fra wp-content og wp-config.php med en gang, så laster du opp alle de andre på nytt ;) Det tar så lite ekstra tid å gjøre alle de der i stedet for å gjøre det en etter en, så det er greiere å bare ta alt i en jafs.

Topp