Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trøbbel med adSense

spelley

Medlem
Dette kan bli en noe rotete post, beklager dette. Har vært våken alt for lenge grunnet eksamen forberedelser.

Har seg slik at jeg har litt trøbbel med adSense.
For rundt 1 år siden, bestemte jeg meg for å prøve adSense på en av nettsidene mine. Jeg opprettet derfor annonse i adsense, og la den til nettsiden som en widget (dette gjorde jeg ved å benytte meg av Amikelive Google Adsense Widget, her legger jeg inn størrelse på annonsen, id og slot nummer). Annonsen så jeg aldri noe til, har heller ikke tenkt noe mer på det.

For noen dager siden fikk jeg lyst å prøve igjen, bare på en annen side (da jeg har litt ledig plass).
Installerte derfor Amikelive Google Adsense Widget på den" nye" nettsiden, lagde en annonse på adsense og fylte inn informasjon på widgeten.
Annonsen kan jeg ikke se og i adSense står det: AdSense for innhold-søknaden din er fremdeles under evaluering. Du ser bare tomme annonser frem til kontoen din har blitt godkjent eller ikke godkjent. Les mer.
(dette har stått siden den første nettsiden, altså i rundt et år)

Hva kan jeg gjøre?
 

Erlend

Medlem
Du har ikke blitt godkjent enda av Google. Det er igrunn ikke så mye å gjøre, for kundeservice er noe du skal lete lenge etter hos Google. Hvilken nettside gjelder det forresten?

Et lite tips: Det går kjappere å bli godkjent om man bruker en blogspot-blogg er min erfaring.
 

spelley

Medlem
Du har ikke blitt godkjent enda av Google. Det er igrunn ikke så mye å gjøre, for kundeservice er noe du skal lete lenge etter hos Google. Hvilken nettside gjelder det forresten?

Et lite tips: Det går kjappere å bli godkjent om man bruker en blogspot-blogg er min erfaring.

Det er en pr4 nettside: Markme.no.

Merkelig det skal ta så lang tid å få det godkjent da. Har jo strengt talt gått et år (siden jeg prøvde på første nettside).
 

Erlend

Medlem
Det er en pr4 nettside: Markme.no.

Merkelig det skal ta så lang tid å få det godkjent da. Har jo strengt talt gått et år (siden jeg prøvde på første nettside).

Ingenting er merkelig når det gjelder Google. Ting tar tid, og gjerne svært lang tid. Jeg opplevde å bli godkjent kjapt, men jeg søkte med en Blogspot-blogg.
 

spelley

Medlem
Ingenting er merkelig når det gjelder Google. Ting tar tid, og gjerne svært lang tid. Jeg opplevde å bli godkjent kjapt, men jeg søkte med en Blogspot-blogg.
Det høres helt sykt ut for meg, et år ++. Hva kan jeg gjøre for å få fart på sakene (hvis det i det hele tatt er noe jeg kan gjøre).
 

Erlend

Medlem
Det høres helt sykt ut for meg, et år ++. Hva kan jeg gjøre for å få fart på sakene (hvis det i det hele tatt er noe jeg kan gjøre).

Det er ikke så mye man kan gjøre, enn å sende inn søknaden på nytt med en annen side. Sett opp en slik blogg eller annet tema, og få opp noen artikler. Send deretter inn søknad.
 
Topp