Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjene penger på nedlastinger

Dana76

New Member
Hei,
Jeg har en blogg der jeg ønsker å gi leserne tilgang til en del filer jeg har laget (pdf), men tenkte jeg kunne forsøke å route det gjennom en slags annonsering.
Jeg har ikke lyst til at de må fylle ut masse greier, for jeg vet selv at jeg da ikke gidder å hente ned innhold selv om jeg må gi epost eller telefonnummer - men jeg ønsker at de kanskje må se 3-5 sekunder reklame, eller at de evt må klikke seg gjennom ett ledd for å få filen.
Det skal være veldig enkelt, men tenkte at det kunne vært fint å få noe igjen for timene jeg har lagt i å produsere :)
Noen gode forslag på seriøse aktører?
 

erlsae

Medlem
En tjeneste som Rismoen linker til kan være det du er på jakt etter. Vi har også AdFly (http://adf.ly), som visstnok skal være den største aktøren innen dette. Tror dog at du ikke får den største inntjeningen så lenge du ikke har mange nedlastinger. Vet at i de svarte miljøene i internett brukes det ofte slike tjenester som dette for å enkelt tjene penger, og noen tjener grovt på det og.
 

Dana76

New Member
Hei igjen,
Takk for svar! Adf.ly var litt mindre irriterende enn shorte.st :) Skal lete litt mer, kan hende jeg går for en annonsefri side foreløpig. Uansett, takk for gode tilbakemeldinger!
 
Topp