Tjen US$20 bare med å bli medlem

1zeus

New Member
Det er ihvertfall hva sin eier sier på sin video blog. Vel, en som kan konkurrere med AdSense er, etter min mening, AdToll (Håper du bruker min partneropprettelse-link hvis du skal signe deg opp som medlem, takk!) Sjekk sin alexa statistikk, vokser som bare det. AdToll er også en av de første som introduserer Peel Away Ads, noe som er veldig bra for oss, siden denne type ad er veldig effektiv.

Viste ikke om dette forum, cool!

Min Partneropprettelse-link: AdToll
Blog adtoll: Blog.AdToll.com

Sist redigert av en moderator:

1zeus

New Member
Link fjerning selv om det er veldig god og aktuelt info?

Velkommen til webforumet 1zeus.

Når du putter på aff-linker må du fortelle mere, særlig i første post. Bruker adtoll geo targeting? eller kontekstuell annonsering? Fortell alt du syns er relevant for andre.

"Sist endret av Kenneth : I dag kl 03:01. Årsak: Nulltoleranse på aff.lenker hos nye medlemmer."

Hi Kenneth, selvfølgelig bruker de geo target, det skulle være en av mine mange tips. Alt står på Adtoll sine FAQs, det trenges ikke å kopiere og lime inn alt her, vel?

Det står ingenting om "nulltoleranse på aff.lenker hos nye medlemmer" på retningslinjer/regler, så kan jeg få tilbake mine partneropprettelselinker fra min forrige post?

Takk. (partneropprettelse-link)

Sist redigert av en moderator:

Helge

Profesjonell Googlesøker
1zeus: velkommen til forumet;)

Det kenneth mener her er at mange "nye" medlemmer kommer inn, legger igjen en afflink og stikker fra forumet igjen, på en måte som spam.

Det går helt fint å legge inn afflenker når du har vært her en stund, men å skrive (aff. link) bak kan gjerne være greit ;)

picxx

WF 09
Hi Kenneth, selvfølgelig bruker de geo target, det skulle være en av mine mange tips. Alt står på Adtoll sine FAQs, det trenges ikke å kopiere og lime inn alt her, vel?

Nei, du trenger saa absolutt ikke lime inn brukerveiledningen fra adtoll.
Det du derimot boer gjoere, er aa skrive om egne erfaringer du har med affiliate programmet.
Aa skrive at "Hei, dette affiliate programmet er kult...skriv deg paa her!" holder bare ikke som foerste post.
Saapass er jeg ganske sikker paa at du skjoenner selv, helt uten aa maatte presisere dette i forumreglene. :)

Niclas

New Member
Det står ingenting om "nulltoleranse på aff.lenker hos nye medlemmer" på retningslinjer/regler...

Det er i såfall en svakhet i forumets regler etter min mening. Et absolutt minimum før man kommer med affiliate lenker er at man presenterer seg selv og sine nettprosjekter i tråden for slikt. Kunne også gjerne hatt en minimum antall innlegg.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Webforumet er bare 1 år gammel, så det er ikke alle ting vi har med i reglene enda. Det er rett og slett ikke alt vi har hatt behov for enda.. Nå skal det nevnes at du klarte å bryte en regel allikevel:

4.1 Adlyd moderatorene.
Enhver anmerkning eller advarsel du får fra moderatorene skal adlydes umiddelbart. Har du spørsmål eller kommentarer til moderatorenes jobb skal disse rettes per PM til administrator. NB: En administrator kan når som helst endre reglene.

Jeg ga klart fra beskjed om at det var nulltoleranse på affilitelenker når du er så ny, men allikevel klarte du å komme med en i allerede ditt andre innlegg her på forumet.

Dessverre, men WF er ikke et sted du bare kan komme å dumpe lenkene dine når du aldri har bidrat med noe som helst.

1zeus

New Member
Lite proff og useriøs

Webforumet er bare 1 år gammel, så det er ikke alle ting vi har med i reglene enda. Det er rett og slett ikke alt vi har hatt behov for enda..
Uff! veldig amatør...
Jeg ga klart fra beskjed om at det var nulltoleranse på affilitelenker når du er så ny, men allikevel klarte du å komme med en i allerede ditt andre innlegg her på forumet.
Leker Admin? diktatør i sitt eget forum? Gjør tingene riktig og lag retningslinjer!

...du aldri har bidrat med noe som helst.
Takk for meg! Det kommer jeg ikke til å gjøre det heller. Jeg lever av det og jobber på den spanske og engelske markedet. Tenke å bidra med tips og hjelp i lille norge. Men nei takk, holder meg til proffe forums. Lykke til videre til alle medlemmer av dette forum. Håper å se retningslinjer snart til fordel av nye medlemmer.

Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, det gjør du nok! Vi gikk nok glipp av mange tips som hadde gjort oss alle rike. Om du er så erfaren på internett som du utgir deg for å være, så burde du visste bedre enn å komme her med affiliatelenker i første innlegg. Atpåtil prøve deg en tur til etter du har fått beskjed om at vi har nulltoleranse for det.

Topp