Tips til ny mobiltelefon?

kongen

kongemedlem
Noen som har et bra tips til ny mobiltelefon? Den må ha bra lydkvalitet når man snakker i telefonen, og den må ha en god eposttjeneste. Ikke så nøye på multimedia ting og tang, men et pluss hvis den kan streame youtube videoer uten hakking med 3g/wifi eller hva det heter. Det viktigste er at lyden er krystallklar når man snakker (uten hakking og skurring), og at det er brukervennlig å lese/skrive/sende eposter med vedlegg.

Boo

Medlem
Har en HTC Touch HD og er meget fornøyd med den, bare mindre bagateller som problemer, ellers har de kommet ut med HTC Touch Pro 2 som ser lovende ut.

Gaasehud

Medlem
Klarer du å vente til 31. juli kan du jo kjøpe den beste, mest brukervennlige, etc, etc, etc – iPhone 3GS. :) E-post tjenesten på iPhone/iPod touch er fenomenal – enkel og rask – og du kan skrive, med liggende tastatur, like fort som på en mobil med T9 (om ikke fortere). :D Jeg har nå iPod touch, men skal nok kjøpe iPhone 3GS når den kommer, for jeg er veldig fornøyd med touch'n, og merker at jeg gjerne tar "full pakke" med tlf og det hele. En kraftig, liten maskin er det. :cool:

hansson

Langveisfarende
Jeg har HTC Touch Pro og selv om reaksjonstiden noen ganger er litt treig og kameraet er elendig, streamer den youtube helt perfekt og det går som en drøm å skrive e-post pga. tastaturet. Skriving på Iphone er jo umulig hvis du er på farta, selv sms er et helvete med mindre du har fingre som en kvinnelig taiwansk anorektiker. Touch Pro 2 er ute og har nok forbedret mye av det jeg har å utsette på min - bortsett fra kameraet som visstnok er samme gamle.

Gaasehud

Medlem
Skriving på Iphone er jo umulig hvis du er på farta, selv sms er et helvete med mindre du har fingre som en kvinnelig taiwansk anorektiker.
*Ser på meg selv ... og sukker – nå er jeg stemplet som en kvinnelig taiwansk anorektiker* :rolleyes:

Men spøk til side; jeg skriver mye fortere med liggende tastatur på iPhone/iPod touch enn en klump med en fyrstikk til hjelp. Men smaken er som baken – delt på midten. :D

Gaasehud

Medlem
Hehe, tulla litt med HTC, men min favoritt er hvert fall iPhone/iPod touch. Et alternativ til TS er jo å prøve de håndholdte enhetene i en butikk, så man virkelig kjenner hvilke man liker best. :)

hansson

Langveisfarende
En klump er det jo, men fordelen er at du har et qwerty-tastatur og slipper fystikk... (fyrstikk hadde vært til hjelp på aifonen derimot ;))

Noen som har prøvd Nokiaen med utslagbart tastatur? Har fått dårlige tester, men ser jo lekker ut.

Topp