Post gode tips m.m. her. Morsom eller nyttig bruk av CSS er alltid interessant. Litt basic: 30 CSS Best Practices for Beginners - Nettuts+
Da velger jeg å tipse om en bok, jeg kjøpte denne for en god stund siden, men synes det er en meget god bok om emnet. Er jo en oppslagsbok, men meget bra: Sitepoint - The Ultimate CSS Reference Når jeg skulle lete frem og linke til denne boken, fant jeg også denne på Sitepoint - SitePoint CSS Reference - orker ikke akkurat kikke gjennom nå, men om det er noe liknende boken er det nok bra.
Stu Nicholls | CSSplay | Experiments with cascading style sheets | Doing it with Style CSS Drive- Categorized CSS gallery and examples.
Smashing Magazine har veldig mange gode artikler om CSS. Anbefales en liten titt CSS « Smashing Magazine
Utrolig nyttig post, spesielt om du er fersk med CSS: CSS Techniques I Wish I Knew When I Started Designing Websites - Noupe
Kom over en glimrende liten sak: Typetester – Compare fonts for the screen Nettside som lar deg se hvordan ulike skriftstyper ser ut med forskjellig formatering. Utrolig hendig!
Bruker denne ved anledning - Dynamic Drive CSS Library- Practical CSS codes and examples, ellers er det bare å sende meg en PM dersom du trenger CSS-hjelp.