Tips: en weblogg som faktisk er verdt en titt

selbekk

Medlem
Ikke for å skryte eller noe, men jeg har alltid vært flink til å skrive. Så jeg driver for tiden å blogger (for første gang i mitt voksne liv), og tar blant annet opp forskjellige temaer innen webutvikling.

Jeg ville definitivt tatt meg en titt, kanskje jeg nevner noe dere ikke har tenkt på enda? Skal ikke si at jeg har den drøyeste bloggen i verden (og vær sikker på at jeg blogger om helt andre ting enn web også), men håper dere tar en tur innom. Prøver å oppdatere den i alle fall nesten hver dag, selv om det kan gå litt opp og ned.

Dere finner den på selbeezy - .

picxx

WF 09
pwnd.jpg

Kikka så vidt, men første-innlegget: "Dagens outfit" skremte meg litt. Her ville jeg heller valgt enten-eller og droppet sånt vas og hatt en egen blogg til den type innlegg om man har interesse for det. Altså en blogg til "sminke og outfit" og en til web og seriøse innlegg.

Ser at det er noen fornuftige innlegg lenger ned, men orker ikke "outfit" blogger generelt.

peterandrej

pensjonert moderator
Ser at det er noen fornuftige innlegg lenger ned, men orker ikke "outfit" blogger generelt.

Nå var vel dette outfit-innlegget en ironisk kommentar til "idiotiet" som ellers ruler blant bloggerne på blogg dot no, og det synes jeg egentlig var ialllfall litt festlig. Forøvrig følger jeg en tre-fire sånne dagens-outfit blogger.

Men de er skrevet av noen deilige damer da.

*føler meg som en gammel gris*

selbekk

Medlem
jeg gir faen, er egentlig bare en blogg om alt som interesserer meg. sier ikke at alle bloggpostene jeg skriver er verdt å lese for dere, men jeg tror definitivt noe jeg har å si er verdt å lese.

men for guds skyld, jeg ser at det blir en rar kombinasjon. Kan heller linke til de innleggene jeg skriver for dere.. :)

Sist redigert:

picxx

WF 09
Synest det er rart slike tråder ikke blir slettet?
Betyr det at alle og enhver som faktisk skriver en blogg kan komme og opprette egen tråd og si "se denne kuuuule bloggen!" her på webforumet?
Trodde kategorien "blogg" skulle være om det å drifte/skrive i en blogg jeg, ikke å promotere egne blogger.. mulig jeg tar feil og er helt på viddene her...

Topp