Nå er det vel slik at det er ikke sikkert nissen vil ha flere tilleggsdomener, det kan faktisk hende han har nok.
Forøvrig er jeg lite begeistret for det å "holde på med nissen", hadde det vært snakk om å ha seg med noen andre enn barnas venn, ville det kanskje vært tolererbart, men med nissen da
Fysjogfy !!!
Og hva skal nissen med rust.no, som forøvrig er okkupert av artisten J.O. Rust, kanskje det er litt sånn som husokkupasjon til Blitz, og at det går an å få Norid til å kaste vedkommende Rust ut fra det domenet.
Nå så jeg plutselig (yeah right) at det var snakk om nisJe, og ikke nissen, og da stiller det seg selvfølgelig litt annerledes,
Når du også skriver "La oss si", så regner jeg med at det faktisk ikke er snakk om rust.no, men noe annet som er superduper top secret hemmelig, og da kan det vel hende det domenet er ledig, og det kan tilogmed hende at nissen er interessert.
Svaret på spørsmålet er i bunn og grunn : NEI
Det har ingenting for seg å opprette en haug med svadadomener som har noe vagt med et eller annet emne å gjøre, konsentrer deg heller om å få den ene siden opp å gå først, og legg heller ressursene i å få den siden greit opp i søkemotorene, istedet for å ha en masse domener som peker samme sted, sånn tilfelle noe skulle søke på "fjerning-av-rust".
Det måtte eventuelt være om "rust.com" er ledig (noe det ikke er), dersom du har planer om å "go international" etterhvert.
Det er mange i de tusen hjem som sitter på en haug med domener alla "fjerning-av-rust.no", og som aldri kom lenger enn å registrere en hel gjeng med elendige domener som ikke har noen verdi overhode.