Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilgang til InterSpire Email Marketer for 200kr. pr. måned

sta

Medlem
Vi har en stund hatt en dedikert server stående som kjører InterSpire Email Marketer (https://www.interspire.com/emailmarketer/). Vi utnytter egentlig denne veldig lite selv og vi har en del ledige lisenser som vi ikke bruker. Siden flere her på Webforumet driver med utsending av mail til epostlister, tenkte jeg å tilby den ledige kapasiteten til en god pris.

* Tilgang til Email Marketer (1 bruker)
* Inntil 25.000 kontakter
* Inntil 50.000 eposter pr. måned (maks 1MB pr. epost)
* Ubegrenset antall kontaktlister, templates, auto responders, triggers, etc.
* Import av kontakter uten krav om opt-in
* Kr.200,- + mva. pr. måned. Faktureres kvartalsvis, ingen bindingstid.

Eneste krav for å få ovennevnte pris er at du benytter din egen SMTP-server. De fleste ISPer stiller vel SMTP til rådighet som en del av en domene/epost-pakke skulle jeg tro, men viser det seg at dette blir vanskelig finner vi nok en løsning.

Vi har nulltoleranse for spam. Hvis du ser etter en tjener for utsending av mail til adresser du ikke har lov til å sende masse-epost til, er dette ikke et tilbud for deg.

Send en PM om ovennevnte er av interesse.
 
Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
hvorfor er det en begrensning på 50 000 eposter pr. mnd? Er dette noe som kan "forhandles"?
 

sta

Medlem
hvorfor er det en begrensning på 50 000 eposter pr. mnd? Er dette noe som kan "forhandles"?

Begrensningen er for å holde litt kontroll med trafikken ut fra serveren. Du kan naturligvis få sende mer enn 50.000 eposter pr. måned, men da mot et tillegg i prisen. Send meg gjerne en PM med mengden du trenger, så skal jeg komme med en pris.
 
Topp