Tonny Kluften
Administrator
Jeg fikk en epost fra Securitas Direct i dag.
"60 % rabatt på boligalarm fra Securitas Direct. Vi har valgt ut din bedrift for dette tilbudet, og ønsker å tilby alle ansatte markedets mest moderne boligalarm fra Securitas Direct til 60 % rabatt.
Det eneste man trenger å gjøre er å vidersende denne e-posten til alle ansatte. Hver enkelt bestiller selv ved å bruke linken nedenfor."
Min bedrift er valgt ut. ja, fordi Securitas Direct har kjøpt en eller annen epostliste med eposten min på så er vi valgt ut.
Det ikke helt uvanlig å bruke slike forvrenginger av sannheten i reklame, men er det virkelig realt å gjøre det? Dette her er jo eksempel på en mild form for forvrenging, men like fullt er det ikke en full sannhet, og skal slike milde overdrivelser godtas? Innimellom lurer jeg på hvor grensa bør gå, har vi blitt så avstumpet at vi godtar alt mulig?
"60 % rabatt på boligalarm fra Securitas Direct. Vi har valgt ut din bedrift for dette tilbudet, og ønsker å tilby alle ansatte markedets mest moderne boligalarm fra Securitas Direct til 60 % rabatt.
Det eneste man trenger å gjøre er å vidersende denne e-posten til alle ansatte. Hver enkelt bestiller selv ved å bruke linken nedenfor."
Min bedrift er valgt ut. ja, fordi Securitas Direct har kjøpt en eller annen epostliste med eposten min på så er vi valgt ut.
Det ikke helt uvanlig å bruke slike forvrenginger av sannheten i reklame, men er det virkelig realt å gjøre det? Dette her er jo eksempel på en mild form for forvrenging, men like fullt er det ikke en full sannhet, og skal slike milde overdrivelser godtas? Innimellom lurer jeg på hvor grensa bør gå, har vi blitt så avstumpet at vi godtar alt mulig?