Det første som slår meg er at jeg synes det blir for mange blikkfang som stjeler fokus fra hverandre på forsiden. Hva med å velge en til to handlinger, og så tone resten ned et hakk?
Det inkonsekvente fokuset går igjen i listen over banker. Pga. forskjellig fargebruk i logoene trekkes de besøkende mer mot Ya Bank og Santander enn de andre bankene. Det blir vel litt feil.
"Om Centum"-teksten likte jeg. Selv ville jeg satt denne lengre opp for å møte de besøkende. Kanskje endre overskriften til "Velkommen til Centum Finans" ?
Bildene under Spørsmål og svar-siden kan dere vel kaste. Hva har en badering og et eple med Centum å gjøre? Liker forresten den avsluttende teksten på denne siden. Hva med å renskrive denne og legge den inn på forsiden? ("Klikk her og søk forbrukslån eller ring oss på 55 6...")
Ser etter litt tilfeldig klikking at det er mye generiske og upersonlige stockphoto som er fullstendig irrelevante for banken. Greit nok at du får et bedre liv med finansiering fra Centum, men da bør dette komme tydeligere frem.
Liker "Søk her"-knappene som står rundt om, men fargene på disse virker noe inkonsekvent?! Noen blå og noen grønne knapper. Hva med å bare kaste vekk de grønne og gå for en renere stil?
Så her har du ihvertfall noe fra meg. Du får holde oss oppdatert, skal bli spennende å se hvordan siden utvikler seg!