Ser såpass seriøst og skikkelig ut at jeg ville vurdere å bruke dette firmaet.
Litt småpirk likevel (som nok er preget av min smak, og ikke absolutte sannheter):
-Under Om oss savner jeg fullt firmanavn og organisasjonsnummer samt gateadresse. Det vil jeg vite hvis jeg skal levere fra meg telefonen min som jeg ga flere tusen for. AHA! Jeg trykker på Kontakt og hadde ventet å finne et kontaktskjema, men der ligger det jeg savnet under Om oss. Går det an å slå sammen disse to under et navn som beskriver begge. Eventuelt et menyvalg som heter veibeskrivelse, og legge kartet der? Jeg tror det er mer intuitivt for kundene. For å være negativt ærlig: Slike generelle vendinger som ligger under Om oss er egentlig den typen svada som alle skriver, uten at noen lar seg overbevise av det.
- Kjøp min iPhone ville jeg ha endret til Vi kjøper din iPhone, selv om det er lengre. Det kan misforstås som at du har en iPhone til salgs, og dermed klikker kanskje ikke de som vil selge? Når jeg kommer inn der så ser jeg at du kjøper iPad med mer. "Vi kjøper din iDings"? Ja, iDings er det useriøst uttrykk, kom ikke på noe bedre.
-Knust iPad skjerm? står det. Jeg er nok litt opphengt i dette med feilaktig særskriving, men det heter faktisk iPad-skjerm (eller iPadskjerm, men bindestreken gjør det lettere å lese).
-Jeg syns parkettbakgrunnen i toppen bryter for mye mot resten av fargene og utformingen av sida, men akkurat det er min smak.
-Som en annen skrev lenger opp laster sida veldig tregt, faktisk så tregt at det er fare for at noen gir oss og surfer til et annet sted før de får med seg alt som står der.
-Veldig liten detalj: Det svarte rektangelet som vises under det toppmenyvalget er på, er selvfølgelig ment å fortelle hvor en befinner seg i menyen, men den jobben gjøres allerede av at aktivt menyvalg har hvite bokstaver, mens de andre er grå. Ta vekk rektangelet, det ser litt rotete og rart ut, som om det ligger noe under parketten jeg ikke kan se.