Tilbakemelding til betting side

OldHP

Medlem
Soccerbettingtips.org - Your guide to soccer betting tips online.

Hva syns dere?

Sist redigert av en moderator:

OldHP

Medlem
Det er en nettside som driver med streamingene, de gir webmastere muligheten til å "kopiere" de streamingene og legge det på siden så jeg selv står ikke bak det. Ganske så kjent nettside så jeg tviler på at det de driver med er ulovlig.

Erlend

Medlem
Det er en nettside som driver med streamingene, de gir webmastere muligheten til å "kopiere" de streamingene og legge det på siden så jeg selv står ikke bak det. Ganske så kjent nettside så jeg tviler på at det de driver med er ulovlig.

Hehe, mye som er kjent, men ulovlig ;)

Taffy

Medlem
Designet var ganske fint. Dollartegnet brøt litt med designet og fikk det til å framstå mer tacky. Har kommentert det tidligere på bettingsider, men man trenger et ordentlig regnskap med oversikt over alle bets og yielden totalt. I tillegg bør det være med en forklaring på hvor mye man skal spille på hver bet, om man setter innsats i units osv. Dette er da relevant om man driver en tipstjeneste som går i pluss.

Er ikke meningen å virke anklagende, prater bare ut fra egen erfaring hvor jeg aldri kjøper tips med mindre siden har godt dokumentert regnskap. Om man skal holde på kunder lenge tror jeg det er veldig viktig.

Topp