Tilbakemelding på Tonerweb

Partridge

Medlem
Tonerweb har lansert en ny versjon med langt større utvalg innenfor kontorprodukter i tillegg til blekk/toner som vi hadde før. I den forbindelse ønsker vi gjerne innspill, for eksempel
  • Hvor lett er det å finne det du leter etter / navigere? Dette gjelder både å finne blekk/toner til en spesiell skriver og for eksempel finne binders. Det er litt forskjellig navigasjon innenfor blekk/toner-hovedsegmentet og kontorprodukter.
  • Hvor bra er informasjonen på produktene (bilder, etc)?
  • Hvor kjapp er siden?
  • Hvor forståelig er det hvordan man handler hos TW, lager ny kunde etc.
  • Mangler dere noe info på Om oss-siden, er det vanskelig å komme i kontakt etc?
  • Oppleves søkeboksen for liten, eller er søkeresultatene for dårlige?

For de som evt legger inn en bestilling ønsker vi også tilbakemeldinger på kjøpsprosessen, hvor bra informasjon du får om din ordre, kundesenter etc. Om noen skulle oppleve noen feil i ny versjon så er vi alltid glad for tips om dette.

URLen er www.tonerweb.no.

Super nettside. Oversiktlig, enkel, lettlest og brukervennlig.

Skal kjøpe toner her neste gang - så får du en feedback på kjøpsprosessen da.

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg syntes nettsiden fungerer veldig bra. Den er "ren", oversiktlig og enkel å finne frem i.

Dog handler jeg nok fortsatt hos Yaha - Toner, blekk, papir, batterier, ladere fordi prisene er bedre der og fordi servicen er topp. Dere har sikkert veldig god service dere også altså, men så lenge jeg er såpass fornøyd med Yaha blir jeg nok værende der.

Når man snakker om pris, liker jeg ikke at nettbutikker oppgir prisen eks mva og kun har inkl mva med liten skrift under.

Hadde det vært slik at man fikk prisene eks mva etter at man hadde logget inn som et firma er det greit nok, men jeg syntes det er et litt "skittent" triks å vise priser på denne måten som standard. De aller, aller fleste andre nettbutikker viser priser inkl mva og man kan fort bli litt lurt av måten dere viser prisene på.

Sist redigert:

Partridge

Medlem
Nettbutikken er laget i PHP. Ville ikke valgt PHP om vi skulle bygd fra starten av, men det har vokst ut i fra eksisterende kodebase over lang tid. Takk for innspill og jeg skal ta det videre. Ser også frem til tilbakemeldinger fra flere.

Partridge

Medlem
Gir mer problemer enn det er verdt. Ville valgt C#, evt Python den dag i dag. Fordelen er at om man bruker bytecodecache og fastcgi så er nok php rimelig kjapt til å være dynamisk.

Takk for gode tilbakemeldinger og håper også at flere vil gi innspill. Husk at om dere vil teste ordre, så kan dere lage en bestilling og velge forskudd som betaling. Dere kan deretter la vær å betale og kontakte kundeservice som kan kansellere ordren for dere. Vi er nemlig interessert også i hvordan kundesenter oppleves.

Synes designet på butikken var veldig fint og oversiktlig. Jeg handler nok ikke så mye toner den dag i dag, men det er mulig at det blir noe mer om ikke så lenge. Og da blir det vel kanskje en handel eller to her ;)

Ellers må jeg si meg enig med det angående Python. Spesielt om du da velger et rammeverk som Django, Zope eller Turbogears.

Medlem
Fantastisk! Dere har jo en masse jeg har lyst på/behøver, blir nok endel handling her etterhvert!
Flott side.

Partridge

Medlem
Hei

Vi ønsker enda flere tilbakemeldinger så dersom du gir en konstruktiv tilbakemelding her inne så kan vi gi deg et gavekort på 100,- til ditt neste kjøp (gyldig 2 mnd). Sender denne på PM.

Ønsker spesielt tilbakemeldinger om det er noe negativt som vi kan justere på, selv om det er flikkeri, om du føler vi mangler noe innenfor utvalg, vanskelig å finne fram, etc.

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg mener fortsatt at det er litt merkelig at dere velger å ha prisen eks mva i stor skrift slik at man automatisk tror at dette er den vanlige prisen og ha en bitteliten skrift under hvor det står inkl mva.

Om man hadde valgt at man er bedriftskunde først, ser jeg poenget, men jeg syntes nå fortsatt at dette blir litt villedende. Jeg har faktisk kommet til kassen deres to ganger (med en del mnd mellomrom) men latt vær å handle fordi jeg var helt sikker på at prisen var inkl mva, men så at det plutselig ikke var så rimelig lenger når det ble plsset på 25%.

Topp