holte
Medlem
Jeg har domenet epozt.no og lurer på om det duger som epost domene. Så vidt jeg kan forstå er uttalen den samme og folk flest vil nok forstå at det er et epost domene.
Noen meninger om det. Er det et bra epost domene eller er det helt fjærnt?
Jeg har også domenet mails.no og normalt utales det mail, men jeg er i tvil om det er et brukbart epostdomene. Her er noe av det jeg finner på nett:
Jeg vet at mails is a valid Scrabble word
mails - Plural form of mail.
the mails plural noun. the system used for sending letters, packages, etc. : a nation's postal system
packages sent through the mails
He was charged with using the mails to commit fraud. (meriam Webster)
In more general, commonly used, contexts, the plural form will also be mail.
However, in more specific contexts, the plural form can also be mails e.g. in reference to various types of mails or a collection of mails. (Wordhippo)
mer her https://www.thefreedictionary.com/mails
Men det finnes også folk som sier at det ikke kan brukes da mail både brukes i entall og flertallsform
Jeg er veldig i tvil da mine engelskkunnskaper er svært dårlige
noen meninger om dette?
Noen meninger om det. Er det et bra epost domene eller er det helt fjærnt?
Jeg har også domenet mails.no og normalt utales det mail, men jeg er i tvil om det er et brukbart epostdomene. Her er noe av det jeg finner på nett:
Jeg vet at mails is a valid Scrabble word
mails - Plural form of mail.
the mails plural noun. the system used for sending letters, packages, etc. : a nation's postal system
packages sent through the mails
He was charged with using the mails to commit fraud. (meriam Webster)
In more general, commonly used, contexts, the plural form will also be mail.
However, in more specific contexts, the plural form can also be mails e.g. in reference to various types of mails or a collection of mails. (Wordhippo)
mer her https://www.thefreedictionary.com/mails
Men det finnes også folk som sier at det ikke kan brukes da mail både brukes i entall og flertallsform
Jeg er veldig i tvil da mine engelskkunnskaper er svært dårlige
noen meninger om dette?