Tilbakemelding på ny oppstartet nettbutikk

robertV

New Member
Hei.
Ønsker tilbakemeldinger på min ny oppstartede nettbutikk Alysum.no Mote pÃ¥ nett
Hvilken funksjoner savner dere evt? Og er det noe dere liker/ikke liker med siden?
Ting som mangler men som er under utbedring er: Betaling med klarna og nye bannere til slideshowet på forsiden.

Dseller

Medlem
Headeren/slideren er ALTFOR STOR, og tar altfor mye oppmerksomhet.. pent var det eller ikke.

Annet enn det ville jeg byttet ut fonten på menyen.
5dmre.png

Men bortsett fra det så syntes jeg siden er veldig fin.

Men det aller beste på hele siden var modellen :eek:

Sist redigert:

robertV

New Member
Ja det ble litt bedre ;) Nye slidere er ferdig om 2-3 dager, så da vill det nok bedre seg litt, litt usikker på hviken størrelse jeg bør gå for for at det ikke skal bli for dominerende.
Takk for tips ;)

bente_jente

Medlem
Det er endel skrivefeil og det mangler noen punktum her og der.
Blant annet i facebook-banneret ditt. Det heter også hver måned, ikke hver månde.

Slikt gjør at butikken ser uproff ut, dessverre.

FAQ-siden din er også tom. Du får finne på noen spørsmål enn så lenge. :)

Ellers var siden fin. Fine klær.

Lykke til! :D

robertV

New Member
Takk. Vi selger for øyeblikket bare via vår nettbutikk. Men iløpet av 2014 satser vi på åpne en butikk.

selbekk

Medlem
Fin side, her er noen ting jeg hang meg opp i:

- Likte ikke bannerne / sliderne dine. Men det har kanskje andre lagt merke til før meg ser jeg...
- Hvorfor står det Asylum.no i tekst øverst på siden din (høyre hjørne)? Hva slags funksjon har det for brukerne dine?
- Liker ikke drop-down navigasjonen din. Hold deg til ett grid (så får det heller være whitespace til overs på siden) - det vil si fjerdedeler i ditt tilfelle.
- Søker jeg etter "kjole" får jeg 200+ treff. Søker jeg etter "sort kjole" får jeg ingen treff
- Det irriterer meg at jeg ikke kan trykke på "Infosenter" og komme til en side som heter infosenter som gir meg kontekst-menyen i et litt mer "manageable" format.
- Som jenten bente tidligere nevnte er det endel stavefeil her og der. Som bentejenta vår påpekte drar det ned helhetsuttrykket DRAMATISK - og det er ikke noe du vil. Betal noen til å gå igjennom og rette tekstene dine - det koster ikke mer enn du tjener på det for å si det sånn.
- Får du opp 1 produkt under "andre produkter i samme kategori", så står det "1 ANDRE PRODUKTER I SAMME KATEGORI" - noe som også bidrar til et inntrykk av at alt ikke er 100% på stell. Jeg blir mindre og mindre fristet til å kjøpe høye heler for hver sånn detalj jeg ser - ikke at jeg nødvendigvis er i markedet, men men.
- Lag "VISA / Mastercard / PayPal"-logoene dine monochrome (sort / grå / hvitt), og gi dem noen margin mellom hver.
- De få produktsidene jeg var innom, hadde

Mange positive ting jeg la merke til også forresten - som f.eks. hover-effekten på hvert produkt (skikkelig kul - men skift ut ikonet for "hurtigkjøp") og produktbildene generelt. Lykke til videre - og happy coding.

Topp