Fin side, her er noen ting jeg hang meg opp i:
- Likte ikke bannerne / sliderne dine. Men det har kanskje andre lagt merke til før meg ser jeg...
- Hvorfor står det Asylum.no i tekst øverst på siden din (høyre hjørne)? Hva slags funksjon har det for brukerne dine?
- Liker ikke drop-down navigasjonen din. Hold deg til ett grid (så får det heller være whitespace til overs på siden) - det vil si fjerdedeler i ditt tilfelle.
- Søker jeg etter "
kjole" får jeg 200+ treff. Søker jeg etter "
sort kjole" får jeg ingen treff
- Det irriterer meg at jeg ikke kan trykke på "Infosenter" og komme til en side som heter infosenter som gir meg kontekst-menyen i et litt mer "manageable" format.
- Som jenten bente tidligere nevnte er det endel stavefeil her og der. Som bentejenta vår påpekte drar det ned helhetsuttrykket DRAMATISK - og det er ikke noe du vil. Betal noen til å gå igjennom og rette tekstene dine - det koster ikke mer enn du tjener på det for å si det sånn.
- Får du opp 1 produkt under "
andre produkter i samme kategori", så står det "1 ANDRE PRODUKTER I SAMME KATEGORI" - noe som også bidrar til et inntrykk av at alt ikke er 100% på stell. Jeg blir mindre og mindre fristet til å kjøpe høye heler for hver sånn detalj jeg ser - ikke at jeg nødvendigvis er i markedet, men men.
- Lag "VISA / Mastercard / PayPal"-logoene dine monochrome (sort / grå / hvitt), og gi dem noen margin mellom hver.
- De få produktsidene jeg var innom, hadde
Mange positive ting jeg la merke til også forresten - som f.eks. hover-effekten på hvert produkt (skikkelig kul - men skift ut ikonet for "hurtigkjøp") og produktbildene generelt. Lykke til videre - og happy coding.