Tilbakemelding på ny hjemmeside

picxx

WF 09
det eneste jeg fikk med meg var "original tradisjonell massasje fra wat poo".

Ettersom jeg vet hvor wat poo er går jeg utifra at det ikke er i norge?
(mange med kjennskap til thailand vil dra den samme slutningen)

Det første jeg ville gjort var å kutte ut det ekstreme illustrasjonsvildet du har på toppen av siden.
Du selger en tjeneste, ikke ett bilde.

Deretter, invister noen kroner og la en profesjonell designer lage deg en header og en logo... det vil du tjene veldig mye på i det lange løp.

Altberger

Medlem
det eneste jeg fikk med meg var "original tradisjonell massasje fra wat poo".

Ettersom jeg vet hvor wat poo er går jeg utifra at det ikke er i norge?
(mange med kjennskap til thailand vil dra den samme slutningen)

Det første jeg ville gjort var å kutte ut det ekstreme illustrasjonsvildet du har på toppen av siden.
Du selger en tjeneste, ikke ett bilde.

Deretter, invister noen kroner og la en profesjonell designer lage deg en header og en logo... det vil du tjene veldig mye på i det lange løp.

Flott! For det er nettopp det de selger. "original tradisjonell thaimassasje fra wat poo".
- Angående logoen kan jeg intet gjøre. Dette er firmaets logo.
Header og footer derimot.., der er det åpent.

Sist redigert:

adeneo

Medlem
Ehhmm, inngår "Eksperter på voksing (intimbarbering)" i den tradisjonelle massasjen, eller er dette "tradisjonell massasje", slik du får på Walking Street i Pattaya :D ??

Mitt tips er å prøve å få det til å validere, noe som ser ut som et lite kunststykke.

E-post adressen ligger også åpen i koden, og du bør regne med en god del spam til den e-post adressen !!!

Ellers så ser vel siden hyggelig nok ut den.

Altberger

Medlem
Ehhmm, inngår "Eksperter på voksing (intimbarbering)" i den tradisjonelle massasjen, eller er dette "tradisjonell massasje", slik du får på Walking Street i Pattaya :D ??

Mitt tips er å prøve å få det til å validere, noe som ser ut som et lite kunststykke.

E-post adressen ligger også åpen i koden, og du bør regne med en god del spam til den e-post adressen !!!

Ellers så ser vel siden hyggelig nok ut den.

validerer alt men det tas helt til sist. enklest slik. (og så veldig ille var det jo ikke da)

Men takk for tipset om mailen, den har jeg totalt avglemt.

Synes (håper/tror/ den funker på målgruppen. I alle fall lett å finne fram.
Men føler at den mangler noe på designelementer. Ser litt banalt ut. Mangler en thouch of God på en måte... og aner ikke hva jeg kunne gjort. Øye for design er nok ikke mitt område ser det ut til...

Topp