Tilbakemelding på ny hjemmeside

zapotek

Medlem
Ser greit ut dette, eneste jeg ikke likte var det noisefilteret du har kjørt over alt av grafikk....

Santo

Active Member
Jeg synes dette ble veldig bra! :D

Jeg ser at du som meg har et bevisst forhold til avstander og luft imellom tekst, designelementer, osv.

"Noisefilteret" har jeg et litt ambivalent forhold til, jeg synes det ble ganske stilig, samtidig som det også er litt "småirriterende". Men jeg tror jeg liker det litt mer enn jeg ikke liker det... ;)

picxx

WF 09
Jeg vet ikke med andre, men når jeg ser etter noe vil jeg:
1. Se hva de har gjort før
2. Se hva de kan gjøre
3. Hvilke priser de har
4. Se en god postforlio (se pkt. 1)

Ingen av disse ser jeg som et lett synlig objekt på siden her, men mulig det er en helt annen nisje man markedsfører seg mot, hva vet jeg?

Er det en corporate site hvor det kun takes inn bedriftssider synes jeg det hele blir litt for amatørmessig rett og slett.

Jeg tror firmaet må bestemme seg for hva de skal gjøre...

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg vet ikke med andre, men når jeg ser etter noe vil jeg:
1. Se hva de har gjort før
2. Se hva de kan gjøre
3. Hvilke priser de har
4. Se en god postforlio (se pkt. 1)

Ingen av disse ser jeg som et lett synlig objekt på siden her, men mulig det er en helt annen nisje man markedsfører seg mot, hva vet jeg?

Er det en corporate site hvor det kun takes inn bedriftssider synes jeg det hele blir litt for amatørmessig rett og slett.

Jeg tror firmaet må bestemme seg for hva de skal gjøre...

Ang det du ser etter, så ser mine kunder ikke etter de tingene du nevner. Jeg får hovedsaklig kunder via referals, og derfor er også kundesitatene fremhevet til forskjell fra mer tradisjonelle byråer som er mer "dette gjør vi, dette har vi gjort før og så mye koster det". Mine kunder er mer opptatte av hvem jeg har arbeidet sammen med.

peterandrej

pensjonert moderator
Ble snøblind på 10 sekunder, øynene mine ga opp å lese hva som står der. Beklager, men likte utkastene bedre enn det ferdige resultatet.

Får litt blandede tilbakemeldinger på bruken av noise på alle elementene. Noen hater det, andre synes det ser kult ut. Men det kan hende jeg må justere ned bruken noe dersom det gjør teksten vanskelig å lese.

kongen

kongemedlem
Ville du ikke tro det var bedre å kutte ut webhotell og bruke akkurat denne siden til å brande deg selv som sjefen i sosiale medier - for slik å selge flere foredrag og rådgivingstimer om sosiale medier? Webhotell passer kansje bedre på tromsweb?

Muligens det bare er meg men jeg syns at webhotell på en måte "visker ut" ekspertisen om sosiale medier.

Hva med "Tekstforfatting" istedet for "Tekst" i menyen?

Har du glemt det eller bruker du ikke slike ©'er?

Ellers så var nettsiden enkel og behagelig.

Sist redigert:
Har du glemt det eller bruker du ikke slike ©'er?

© er i grunn helt unødvendig, selv om jeg av og til bruker den selv. Innholdet er uansett beskyttet.

Ellers: likte siden svært godt, spesielt det at den er smal, har litt sans for smale sider. Synes noise-filteret var veldig ok på bakgrunnen og på enkelte av elementene (ser du har fjernet alt nå) - men det var nok litt i overkant for egen smak - f.eks ville jeg droppet det i menyen.

Tekst: Må si meg enig med kongen. Ville heller valgt tekster eller forfatteren eller noe tilsvarende. Når jeg bare ser TEKST tenker jeg at du leverer tekst, noe du jo i og for seg godt kunne gjort da du skriver knakende godt.

Men alt i alt, synes siden var fin-fin og mye bedre enn mange av skissene som du har vist frem. Likte i grunn det at tilbakemeldingene også var så fremtredende. G

Ole Avranden

utvandret
Godt å se at noise-filteret er fjernet fra siden, det fikk siden til å se amatørmessig ut.

Enig med poenget ditt om priser PA - selger du kvalitet er prisen irrelevant i denne fasen av kommunikasjonen. Corporate kunder er uansett vant til å forhandle frem priser ut fra en behovsanalyse. "Vi smeller opp bloggen din for 1.599,-" virker mot sin hensikt mot denne kundegruppen.

Samstemmer med kongen om at du bør fjerne webhotell fra denne siden. Det gir litt "jack of all trades, master of none"-følelse... Bring det heller opp senere, f.eks når dere begynner å snakke priser.

Topp