Tilbakemelding på nt CSS meny...

Starbuff

Medlem
Heisann,

jeg trenger litt tilbakemelding på den nye css menyen på venstre side her: Sveip.no

Det er en sammensmelting av to css menyer... har ikke fått testet den i alle nettleserne ennå :confused:

Fint hvis noen kunne gi meg en tilbakemelding om hvordan den virker og føles i forskjellige nettlesere.

Takk :)

Finanssans

Medlem
Den fungerer fint her. Jeg liker best å navigere i menyer fra topp til bunn, ikke fra venstre til høyre. Vet ikke helt om det kanskje blir for mange linker på én gang. Jeg tenker på linker i menyen og linker i bakgrunnen. Kanskje skille fargene litt mer?

Ellers må jeg si at jeg synes du har en ryddigere og mer brukervennlig side enn hva startsiden.no har. Skryt til deg!

Starbuff

Medlem
Litt minus kanskje for at den fly out menyen ikke blir smalere når nettleservinduet blir smalere.
Tenkte du når man zoomer i nettleseren, eller når man gjør rammen smalere?

Eller så er det synd at ikke Horten er listet under "Været i storbyer", det er en drøm...
Horten er ikke regnet som en "storby" i global sammenheng :) Du kan klikke på Vestfold under "Været i Norge"... ;)

Starbuff

Medlem
Vet ikke helt om det kanskje blir for mange linker på én gang. Jeg tenker på linker i menyen og linker i bakgrunnen.
Ja, det kan bli litt mange linker studd inn på forsiden. Jeg skal ta et tak en dag å gå gjennom linkene for å kutte ned litt.

Kanskje skille fargene litt mer?
Jeg har testet litt fargekombinasjoner, men jeg er litt for mye opptatt av at ting skal se bra ut enn praktisk (tror det kan være en lidelse? :) ). Endte opp med å ha skygge i bakgrunnen for å fremheve knappene... men jeg skal teste litt flere farger i løpet av uken.

Ellers må jeg si at jeg synes du har en ryddigere og mer brukervennlig side enn hva startsiden.no har. Skryt til deg!
Takk for det:) Jeg har faktisk fått noen mail ang. startsidens nye ombygging, ikke så rart at de har mistet mange brukere i det siste. Pluss for meg :)

Topp