Tilbakemelding på nettside

andhalsa

New Member
Enkelt.com

Jeg vet ikke helt hva du ber om tilbakemelding på. Layoutmessig er jo siden veldig enkel og mangler identitet. Det er jo innholdet som skaper siden og da blir det vel egentlig opp til de som har interesse av sakene dine å vurdere om de er bra eller ikke.

Jeg ser en viss parallell til sider som nedsig.no og failblog.org, men jeg synes de i større grad klarer å fremstå som avsender av innholdet, mens ekkelt.com fremstår mer som en feed.

Idéen synes jeg er god og jeg tror det finnes potensiale i å få mange tilhengere. Det minner meg litt om et blad fra nitti-tallet som het "En gal gal verden"

Jeg skulle til å si at du burde få det et ordentlig design på siden. Men det er allerede sagt. Og designet gjenspeiler navnet på nettstedet. Men jeg ser ikke at du har gjort noen forandringer på designet etter at du har lastet det ned.. Så hva er det egentlig du ønsker tilbakemelding på? Navnet og innholdet?

Jeg vil anbefale deg å i det minste gå inn i themefilene og gjøre om fra engelsk til norsk. Som jeg pleier å si liker jeg ikke norske siden som delvis er på engelsk..

Vil anbefale deg å gjøre om linkstrukturen til å være søkbar og ikke "?page_id=12".

Om bloggen, tips oss, twitter og kontakt trenger du ikke i menyen, det kan du legge i footeren.

Topp