Tilbakemelding på nettbutikk og FB

ellaro

Medlem
Hei,

Jeg har gjort en del forandringer på nettbutikken, og ønsker deres tilbakemeldinger.

På forehand takk!

Nettbutikk: Lue.no Stort utvalg av luer,pelslue,saueskinnslue,alpakkaull,hansker,votter,skjerf

Facebook ( Lik gjerne! ) : http://www.facebook.com/pages/lueno/340147546053738

En fin og oversiktelig nettbutikk. Den konkurransen du kjører på FB er ulovlig i henhold til Facebook Promotion Guidelines. Du kan ikke avholde konkurranser på selve siden, må foregå via en tredjeparts applikasjon.

Dag Frogner

Supermedlem
Du kan vel holde konkurranser på siden, så lenge du ikke bruker Facebook-funksjoner som like, dele og kommentere f.eks?

Edit: Ser at den ikke er heeelt innenfor ja.

Edit 2: Jeg gir meg, man kan ikke kjøre konkurranse direkte på veggen. :)

Sist redigert:

ellaro

Medlem
Du kan vel holde konkurranser på siden, så lenge du ikke bruker Facebook-funksjoner som like, dele og kommentere f.eks?

Edit: Ser at den ikke er heeelt innenfor ja.

Slik jeg har forstått det så kan man ikke holde noen konkurranser i det hele tatt rett på siden. Mulig jeg tar feil her men..Det er iallefall slik du sier at man ikke kan oppfordre til å like og dele.

Slik jeg har forstått det så kan man ikke holde noen konkurranser i det hele tatt rett på siden. Mulig jeg tar feil her men..Det er iallefall slik du sier at man ikke kan oppfordre til å like og dele.

Takk for tilbakemelding. Det visste jeg ikke. Kan jeg fortatt ha konkurransen, endre teksten, og bare be de like selve innlegget? Så kan jeg trekke 2 vinnere ut i fra det?

Ellers er det noe jeg kan gjøre for å forbedre nettbutikken?

Dag Frogner

Supermedlem
Du kan ikke kjøre konkurranser direkte på veggen og du kan heller ikke bruke Facebook-funksjonalitet som like, dele eller kommentere (eller noe som helst annet) for å kåre en vinner.

Men det du kan gjøre er å ha et enkelt skjema på nettsiden som må fylles ut for å være med i konkurransen, også kan du reklamere for konkurransen og linke til den fra Facebook-siden din. Evt må du ha en egen app på Facebook-siden hvor konkurransen kjøres.

Nå er ikke jeg i din målgruppe, for jeg synes prisene var utrolig høye. Men jeg ser jo ut fra hva du skriver at produktene har god kvalitet, så det er nok kun fordi jeg ikke er i din målgruppe.

Utenom det så var "kjøp" knappene utrolig vanskelige å lese, hvertfall på tv-en. Den mørke blåfargen med sort tekst burde du fjerne. Driver du kanskje A/B testing?
Du burde endre den til samme farge som de oransje rabatt merkene.

Det står ikke noe pris eller tekst på det grå skjerfet med vanter på toppen av siden.
Det mangler også tekst på en del andre produkter på fremsiden. Så enten bør du få tekst på alle produktene eller fjerne teksten for å kunne vise frem flere produkter på førstesiden.

Om dette er produkter du har på eget lager kunne det kanskje vært lurt å få tatt noen modellbilder og ikke bare utstillingsdukke-bilder. Kanskje få inn ett slideshow for å få vist frem flere produkter.

Takk for mange gode tilbakemeldinger - har endret farge på "les mer"-knappen, og endret litt på forsida.

Kvalitet koster, så prisen er det dessverre lite å gjøre med. Kunder betaler gjerne for kvalitet :)

Nokre andre tips eg kan ta med meg?

Takk for mange gode tilbakemeldinger - har endret farge på "les mer"-knappen, og endret litt på forsida.

Kvalitet koster, så prisen er det dessverre lite å gjøre med. Kunder betaler gjerne for kvalitet :)

Nokre andre tips eg kan ta med meg?

Se der ja, nå fikk jeg faktisk lyst til å lese mer. Hehe, så ikke en gang at det les mer det sto ;)
Og siden så litt mer komplett ut med tekst på alle produktene.

Men jeg tror noen litt mer fristende bilder også hadde hjulpet litt.
Har du mulighet til å legge til ett ekstra produkt på fremsiden så ikke den nederste linja kun har ett produkt? Det gir ett lite inntrykk av at du ikke har flere produkter å vise frem.

Utenom det så har ikke jeg så mye mer å komme med.

Se der ja, nå fikk jeg faktisk lyst til å lese mer. Hehe, så ikke en gang at det les mer det sto ;)
Og siden så litt mer komplett ut med tekst på alle produktene.

Men jeg tror noen litt mer fristende bilder også hadde hjulpet litt.
Har du mulighet til å legge til ett ekstra produkt på fremsiden så ikke den nederste linja kun har ett produkt? Det gir ett lite inntrykk av at du ikke har flere produkter å vise frem.

Utenom det så har ikke jeg så mye mer å komme med.

Utført! :)

Topp