Tilbakemelding på min nye side

CB-Web

Medlem
God dag folkens :)

Fikset meg et nytt domene og har nå sittet i dag tidlig med selve siden.. Føler meg snart ferdig, med noen små ting igjen som må fikses.. Har også satt opp en twitter og facebook konto for siden i dag..

Fylla Har Skylda | Morsomme bilder fra turer på byen

Siden kom egentlig fra masse prat i lystig lag :p Men jeg gikk såppass langt og gjennomførte ideen til en nettside dagen etter.. Håper folk sender inn noen morsomme bilder fra EM ;)

twitter.com/fyllaskylda
facebook.com/fyllaskylda

Ha en fin dag! England ryker ut av EM i dag, sa en liten fugl til meg i dag tidlig ;)

hvaer

Medlem
1. Forferdelig design
2. Sperring for høyreklikking, med en idiotisk kommentar.(Dette er en uting uansett)
3. Har du rettighetene til bildene du bruker?

CB-Web

Medlem
Takk for innspill..

Hva er galt med designet? Fargen? Layout? Noe spesifikt?

Høyreklikking med idiotisk kommentar er for at folk ikke skal kopiere de bildene jeg har rettigheter for.. Men finner nok en løsning på det, startet på siden i dag, og blir sikkert noen forandringer :)

hvaer

Medlem
Det ser ut som en side fra 1995, og det at man stenger for høyreklikking gjør ikke følelsen noe bedre av det.

Fargevalg, spamlink i footer(svært mislikt av google), etc. Jeg vil egentlig bare si. Last ned ett gratis theme som passer deg, for dette er ikke noe som innbyr til besøkende.

Selv pleier jeg å høyreklikke og åpne de aller fleste sider jeg skal videre inn i, i nye faner. På siden din får jeg ikke gjort det, og slikt blir jeg irritert av. Irriterte besøkende, er ikke returnerende besøkende. Du får ikke hindret folk fra å kopiere bildene dine, om de virkelig vil det. Selv har jeg en app i chrome, som laster ned hele siden, med bilder og tekst, ved å bruke en snarvei. Å tro at du kommer utenom at folk laster ned bildene dine ved en slik fjortiss sak, så må du tro om igjen.

CB-Web

Medlem
Takk for innspill folkens :)

spam i footer? den har ikke jeg fått med meg.. Jepp jeg bruker å høyreklikke jeg også, skjønner hva du mener, men satt den "idiotiske" mld opp for moro skyld.. Skal fikses..

Laster og laster? Her går den helt fint på to forskjellige pc'er?
Kan du gi meg mer informasjon på hvorfor?

Har byttet til default igjen nå, grønn ble for grønt...

Takk for innspill :)

xdex

Medlem
1) Du kan aldri beskytte bilder du laster opp, enkelt og greit, en crawler laster ned de bildene der uansett.

2) Design, helt ok, ligner på alle de andre tusen sidene som er forsåvidt helt like.

3) Siden laster også tregt her også, og ser ikke vitsen med at det skal droppe ned ett sted hvor man skal søke, dette bør ligge framme som en enkel boks, hvis man overhodet skal trenge søk på en slik side.

CB-Web

Medlem
Takk for innspill..

Ja jeg er klar over det, gir meg bare en følelse av bedre beskyttelse ved å gjøre slik på noen sider..

Jepp, sant det..

Hmm, skal titte mer på det jeg da tenker jeg.. Takk igjen :)

kek91

Webutvikler
Var mye bedre med bakgrunnen du har nå.

Når jeg skrev kommentar i stad satt jeg på en gigaskjerm med 2500 et eller annet i oppløsning, men nå oppdaget jeg at menyen på topp kanskje var litt stor. Kan du gjøre den litt mindre i høyden, slik at den ikke tar så mye plass? Evt fjerne position:fixed; slik at den kun holder seg på toppen.

MobyDick

New Member
kanskje skjedd mye her, men synes den var ganske ok, og såpass ren som denne type side bør være... som de andre sier, sørg for bilderettigheter, eller så er det bare et tidsspørsmål før du sitter i saksa.

CB-Web

Medlem
Takk for innspill folkens, hjelper mye :)

Noen som har noen tips på hvordan jeg eventuelt burde gå frem med en slik side og rettigheter? Som har erfaring med en lignende bildeside kanskje?

Topp