Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på logo

Utfordringen er å implementere "CAMP" noen annen plass enn under (kan ikke være tagline, da navnet da får en annen betydning (camping). Kan heller ikke være i hovednavn, da blir det veldig langt.

Eneste som jeg får til å passe er å putte det under symbol, mellom symbol og hovednavn. Men har aldri gjort akkurat det før, og finner heller ingen andre logoer som er satt sammen på lignende måte. Derfor vil jeg gjerne ha feedback fra andre før ferdigstillelse.
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2019-03-15 kl. 11.33.22.png
    Skjermbilde 2019-03-15 kl. 11.33.22.png
    439,9 KB · Sett: 23
  • Skjermbilde 2019-03-15 kl. 11.33.48.png
    Skjermbilde 2019-03-15 kl. 11.33.48.png
    880,7 KB · Sett: 24

Chraas

New Member
Det er vanskelig å gi tilbakemeldinger på logo sånn ut av det blå, men det første som slo meg var en annen font evt. tykkere bokstaver på "camp".

Ellers så ser det ganske bra ut etter min mening.

Bakgrunnsbildet av fjell er mye bedre en skog, grunnet det ble litt rotete med skog. (Logoen treffer ikke så godt linjene til bildet av skog bla.)
 
Sist redigert:

Janne79

Banned
Jeg synes den var veldig bra. Og som friluftsmenneske tiltalde den og «traff» meg.
Jeg ville ikke endret noe som helst.
Men hva tenker oppdragsgiver om at du går ut i en offentlig gruppe og ber om råd? Det virker kanskje ikke kjempeproffesjonelt?

Men til bake til logoen: «bullseye»!
 
Jeg synes den var veldig bra. Og som friluftsmenneske tiltalde den og «traff» meg.
Jeg ville ikke endret noe som helst.
Men hva tenker oppdragsgiver om at du går ut i en offentlig gruppe og ber om råd? Det virker kanskje ikke kjempeproffesjonelt?

Men til bake til logoen: «bullseye»!

Oppdragsgiver er undertegnede så det går helt fint. Takk for tilbakemeldingen. Kan jeg spørre hvordan du tolker navnet, og hvilke assosiasjoner du gjør deg om denne plassen?
 

Janne79

Banned
Jeg tenker enten en camp der man på fjelltur kan ha sin base, eller stoppe innom på vei til et annet sted. Eller så tenker jeg en camp der man trener på friluftsliv.
 
Topp