Tilbakemelding på iWillDesignIt..

CB-Web

Medlem
Hei hei..

Kjøpte iwilldesignit.com i går og begynte litt på den i dag.. Planen er at det skal bli en mikrojobb side for ja, designere :)

Sittet med det i noen timer i dag og begynner å bli rar i hodet av for mye data hehe..

Lurte bare på om noen hadde lyst til å titte på siden og gi noen tilbakemeldinger på den? Kanskje teste det å bli medlem? Kan slette det etter at dere har vært inne.. Akkurat nå så kommer ingen inn utenom blog poster, men skal la det stå oppe i kveld hvis noen er intr i å se hvordan det blir..? Proudly powered by wordpress ;)

iWillDesignIt

Saludos!
CB-Web

Til å begynne med ville jeg sett litt på fargevalget ditt. Deretter ville jeg jobbet med SEO på siden. Du mangler meta-tagger for nøkkelord og beskrivelse. Det er ikke brukt noen overskriftstagger, det mangler XML nettkart(sitemaps). Vil anbefale å legge inn Google™ Analytics.

CB-Web

Medlem
Gracias..

Har allerede skiftet farge, var mye bedre med brunt inne og grønt ute... Sitter på feil data nå, men header skal skiftes i morgen tidlig med den brune fargen..

Har ikke fått lagt inn så mye google enda utenom adsense for å ta litt plass.. Adwords og analytics har jeg, men ikke på denne siden enda..

Hva er fordeler med sitemaps? Flere sider i google?

Takk for kommentaren :)
CB-Web

Tony J

Alle skal få
Syns du skal prøve lysere farger. For å være ærlig, jeg synes verken brunfargen eller grønnfargen så noe spesielt fint ut. Men, det er mulig jeg er på jordet;)

Lyseblå bakgrunn er mitt tips:) (tok printscreen av sida de og testa med
lyseblå bakgrunn i paint, likte det jeg så)

Tony

Hva er fordeler med sitemaps? Flere sider i google?

Sitemaps hjelper for to ting, og det kan være en god idee å ta to forskjellige typer på nettsiden din.

* En sitemap liten verjosn som viser alt innholdet ditt hierarkisk i en liste. Gjør det lett for besøkende å finne noen spesielle de leter etter.
* Denne er viktigst. Lag en XML Sitemap som du kan sende til søkemotorer (du sender denne inne ved å logge på Google Webmaster Tools). Denne filen hjelpe søkemotorene å vite hvordan strukturen på siden din er og enkelt oppdage nye sidene på nettstedet.

Wordpress her egne plugins som du kan brukes for å lage xml-sitemaps.

CB-Web

Medlem
Takk for kommentaren :)

Har vært innom lyseblå også, likte den veldig godt også.. Har sittet med farger i hele dag, sliten i hodet av farger og koder nå hehe.. Men grønn og brun slik det er, er to farger jeg selv liker godt, jordfarger ;) Er vel derfor jeg tok det først, men lysere farger er vel kanskje bedre for "publikum"?

Denne siden så nyttig ut abroke:)

Den passer perfekt for en som er "sliten i hodet av farger og koder nå" eller en som bare trenger å finne ut hvilke farger som passer sammen. Hvit er egentlig ikke en farge, akkurat derfor anbefaler jeg at men prøver den ut. (Hvit altså)

CB-Web

Medlem
Den var fin, har ikke sett på den før :)

Er ganske sikker på at det blir noe blå eller grønnaktig på utsiden av innholdet, med denne skal jeg prøve meg frem.. Takker og bukker for linken :)

CB-Web

Medlem
Sitemaps hjelper for to ting, og det kan være en god idee å ta to forskjellige typer på nettsiden din.

* En sitemap liten verjosn som viser alt innholdet ditt hierarkisk i en liste. Gjør det lett for besøkende å finne noen spesielle de leter etter.
* Denne er viktigst. Lag en XML Sitemap som du kan sende til søkemotorer (du sender denne inne ved å logge på Google Webmaster Tools). Denne filen hjelpe søkemotorene å vite hvordan strukturen på siden din er og enkelt oppdage nye sidene på nettstedet.

Wordpress her egne plugins som du kan brukes for å lage xml-sitemaps.

Ja det var det jeg tenkte meg det var.. Har aldri vært intr i sitemap for besøkende egentlig, men xml for google var intr, takk for info :)

Tulla

Medlem
Colorschemer var bra.

Adobe har jo kuler den er kanskje litt mer teoretisk med analoge og komplimentære farger. Dessuten kan du bruke ferdige temaer fra andre folk.

Photoshop mener at den mørke grønnfargen er HEX 4D5E37. Stemmer det? Hvis du puncher den in some base i Kuler kan du klikke på triad, komplimentære eller noe og få opp forskjellige farger som kan skape en bra kontrast. Noen spesiell grunn til at du har valgt jordfarger? Når jeg puncher den grønnfargen inn i kuler får jeg opp en marineblå farge på triad: HEX 49526B.

Sist redigert:
Topp