Medic-Consulting
New Member
Ønsker gjerne litt feedback, og tanker rundt designet til vårt firma.
Medic Consulting - Vi leverer trygghet
Sist redigert av en moderator:
Det første jeg tenker er at: Dette var mørkt! Også leser jeg at dere skal levere førstehjelps kurs og lignende.
Også virker det som om det er førskt å veie opp meg flere sterke farger.
Det er veldig MYE som kjemper om min oppmerksomhet.
Hvit skrift har heller ikke høy lesbarhet.
Sorry for at det ble litt mye negativt.
Derimot hvordan oppsettet er tenkt liker jeg.
JEg vil gått for en lysere layout, prøvd å minske "header" noe.
De info bokser du har, ville jeg hatt mer like og heller funnet en annen måte å skille de på.
Ønsker gjerne litt feedback, og tanker rundt designet til vårt firma.
Grunnen til at jeg vil at det skal stå førstehjelpskurs, og førstehjelpsmateriell i headern er fordi jeg ser for meg at det er kort og godt forklarende.Hva med å legge logo over den hvite firkanten, som en header, fjerne grafikken som illustrerer et hjerteslag også legge "Førstehjelpskurs" og "Førstehjelpsmateriell" som menypunkt istedet for der de er nå?
Rett og slett fordi jeg gjorde ei blemme når det ble bestilt.Hvorfor har dere ikke valgt et .no-domene?
Backend for instruktører, en del informasjonsflyt på baksiden. Skal spesifisere dette med "Instruktørsider" eller noe liknende.Og hvorfor har dere mulighet for å logge inn? Jeg finner ingen steder for jeg kan registrere meg for noe som helst...
Her kom det mye gode tilbakemeldinger. Og jeg ser at vi har en del å jobbe med.
Det er bra.
Skal vi se, jeg har gjort noen oppdateringer på siden.
Og tar gjerne en runde til i ringen med dere.
Syntes siden var helt ok, men hvorfor så traus?Kanskje bruke illustrasjons bilder i fra tidligere kurs?
Det med domene ordner du uten særlig store problemer.
Gjorde en liten sjekk her...
https://www.domeneshop.no/?session=7295625d2be062f3 eller du kan legge inn en bindestrek. Enkelte kan bli litt skremt av at det ikke er .no så det anbefales å registrere. Om ikke for å hindre at evt. andre tar navnet i "ond" tro.
Lykke til!
Det er vel litt andre farger, litt annen tekst, og litt anderledes utseende vil jeg tro. Ganske forskjellig fra det forgje?peterandrej skrev:Er jo bare logoen du har endret, resten er jo samme gamle siden mer eller mindre. Søk- og logginn-boksen bør fjernes.
Men her har du en ide: den "pulsgrafikken" bør du spille på. Hva med å gjøre noe spennende ut av akkurat dette elementet? Dvs gjøre det digert, som en header som ligger over siden nedover. (dårlig forklart, I know.) Et slikt element ville gitt siden karakter, og jeg synes du bør gå tilbake til tegnebrettet og lekt deg med akkurat denne pulsgreia.